Sider

14.05.2008

Rock baby


Irina med den rette boho looken

Irina får det til, hun mixer i vei, uten problemer.

Sko man kan drømme om...

HunnyBunny...

Det håret er fantastisk...ahhh

Fortsatt laicback og cool...uansett
No worries
ai ai ai...bootsene er så lekre!

photos: googlet
Irina Lazareanu. Rockchic, ITgirl, Peter Dohertys forlovede, modell i særklasse, jenta som plukker kirsebær med sossen. Født i Romania, vokst opp i Canada. Fantastiske store mørke øyne, bedhair og den rette attituden. Jeg liker henne jeg. Og stilen, den rocker også. Eksentrisk møter rockchic i en herlig forening. Love it! La deg inspirere...Jeg beundrer måten hun kjører på med detaljer, striper, lakk, hatter, tilbehør, fancy sko, glitter og stas, men fortsatt får det til å se så laidback ut.
-----------------------------------------
Irina Lazareanu. Model, rockchic, engaged to Pete Doherty, mingling with the fashion tops. Born in Romania, grew up in Canada. Magic dark eyes, bedhair and a laidback attitude. Can't help loving that girl. Her style is quite ecentric and rockchic. Be inspied of her way to mix glitter, stripes, hats, stockings, patterns, fancy shoes and still look damn laidback and cool.

4 kommentarer :

Anonym sa...

Hææææ????? Jeg ante ikke at Pete var forlovet med henne.. Hæ? Nå går alt rundt her. Jeg elsker henne. Men ikke med Doherty. For meg vil det alltid være Kate Moss og Doherty. Å:(

Ladybird sa...

he he he...jeg er usikker på hvordan ståa er akkurat nå. Men ettersom jeg har skjænnt har Irina og Pete vært forlovet to ganger, den siste var i fjor høst....men hvordan ståa er for øyeblikket vet jeg ikke :)

Siljesfashion sa...

Hun har kul stil, bra post!

Ladybird sa...

Takk Silje, Irina er ei dame man lett kan inspireres av :)