Sider

15.05.2008

Sailorgirl


Photos: ElleUK
Når sommeren står for tur dukker det som regel opp litt marineinspirert mote. Agyness Deyn, Elisha Cuthbert, Sienna Miller, Miquita Oliver, Blake Lively og Alexa Chung leder ann.
---------------------------------------
It seems like the nautical trend shows up alomost every year when summer arrives. Why not, it is a good look. Several IT-girls are spotted in this trend, like Agyness Deyn, Elisha Cuthbert, Sienna Miller, Miquita Oliver, Blake Lively and Alexa Chung.

14 kommentarer :

Spis, løp, les sa...

Så fine! Nå kom jeg på at jeg også har sailor-kjole som jeg kjøpte i vinter, hurra!

Ladybird sa...

Jippi, da blir det kanskje morgensdagens antrekk ;) Marinestilen er bra :)

Spis, løp, les sa...

Hvis det er varmt nok.. Men den skal med til Beograd :-)

Ladybird sa...

Stemmer det, jeg leste du skulle dit. Det blir sikkert helt supert! Aldri vært der, men hørt positive ting :) Kjolen må med ;)

Marte sa...

Liker så godt det antrekket til Blake Lively jeg.. :) herlig jakke!

Ladybird sa...

Marte: Blake Lively ser fin ut i dette ja, Min favoritt er nok Alexa :)

Mira sa...

Digger den stilen. Den er fantastisk!

Ladybird sa...

Super sommerstil :)

Pinton sa...

God å se at det er mye marine i år også.. Synes det er vældig fint!

Hilde N sa...

Marine er sååå flott, særlig om våren - forsommeren. Føler egentlig at det kommer til den tiden hvert år.
Digger bloggen din. Får så utrolig mye inspirasjon!!

Siljesfashion sa...

Kult med marinestil.

Ladybird sa...

Pinton: Yeey, da forventer jeg noen marineantrekk fra deg i sommer! :)

Hilde N: Du er da søt! UYtrolig hyggelig med tilbakemeldinger som det, det gir meg et lite spark bak til å yte litt ekstra og fortsette med dette :) Marine er og blir en klassiker! :)

Siljefashion: Oui! Always :)

Spis, løp, les sa...

Men nå finner jeg ikke kjolen i skapet! Er veldig redd for at jeg har kastet den under ryddesjauen.. Det går bare ikke an. kastet en stripete kjole, men var sikker på at det var den gamle superslitne greia. Må sjekke etter jobb og lete hele natten.

Ladybird sa...

Å nei! Man får skikkelig klump i magen når man ikke finner noe man virkelig vil finne. Håper virkelig den dukker opp. At du bare har lagt den en lur plass....