Sider

05.05.2008

Skjerf deg




Photos: ladybird
Hvis du er ute etter noen fargerike flotte sigøyneraktige skjerf, så bør du ta deg turen nedom Youngstorget. Der står det en søt dame og selger de mest fantastiske skjerf. Du får de alle regnbuens farger, med stort russisk blomstermønster, eller andre freshe mønster. Stikk nedom og ta en titt!
---------------------------------------
Lovely colorful scarfs, inspired by russian patterns. lovely. And there are many of them. You can buy them from a cute lady down at Youngstorget Oslo.

10 kommentarer :

Pinton sa...

jeg ønsker meg ett... hva er prisen??

Ladybird sa...

Utrolig fine var de! De varierte endel i pris, men de fleste lå vel på rundt 200 gærninger ;)

Marte sa...

så herlige:)

Ladybird sa...

De er fantastisk fine :)

Kira Aderne sa...

wow! each one is better than the other!
love them all!

thanks a lot for your care,
you are amazing!!!

see you,
Kira

Ladybird sa...

Kira: I am saying it again; you are a treasure Kira ;)

Anonym sa...

Jeg skal dit i morgen! :-)

Ladybird sa...

Det er så absolutt verdt et besøk. Håper du får solvær da :)

Anonym sa...

Kjipt at jeg bor i Bergen:(

Ladybird sa...

Disse skjerfene er fantastiske, så det er litt kjipt ja...men man har vel kanskje noe lignende der også. Kom hjem fra Bergen i dag jeg, vært der i to dager. Nydelig vær, nyt det :)