Sider

18.10.2008

Acne kjøp


Photos: ladybird
Det ble et Acne skjørt og en baggy Acne jeans på meg. Jeg har alltid store problemer med å finne baggy jeans, løsningen ble å ta min favorittmodell fra Acne i en fin slitt vask og gå opp tre størrelser i vidde. Endelig noen baggy jeans, dog av den mer moderate typen, jeg slipper ikke unna med de mest baggy modellene. Rå fornøyd. Gleder meg til neste gang Acne åpner dørene for nye kupp. (og er litt bitter på meg selv for at jeg ikke kjøpte nagleskjørtet på forrige vareprøvesalg, hva tenkte jeg med?)
---------------------------------------------
Acne had a sample sale this week. I got a lovely skirt, and a baggy jeans. Yeha!

5 kommentarer :

Anonym sa...

Det skjørtet var rålekkert, jeg prøvde det i den lysere fargen, men det ble liksom ikke riktig på meg. heldiggris!

Ladybird sa...

Vet du, jeg først ikke merke til skjørtet, før ei snelle so var der prøvde det. Da tenkte jeg bare: "Wow, det må jeg prøve også!" og jammen meg endte jeg ikke opp med det ;)

Anonym sa...

Det er noe som sier meg at jeg var samtidig som deg...tenkte at det kunne være deg der og da...jeg var der på fredag, tidlig på dagen.

Ladybird sa...

Kamilla: Ja kanskje det du, jeg var innom en rask tur på fradag, rett etter at de åpnet klokken ti...var du der da? :)

Anonym sa...

Da var jeg nok der en times tid senere... ;)