Sider

05.10.2008

Ripped


Kanskje disse fra Bik Bok....

Eller noen sorte...

Agyness rocker denne looken og.

Den svenske bloggeren Linn får det også til å se bra ut. Link til hennes blogg finner dere i link-lista mi. Anbefales!

Jeg vil ha noen slitte jeans. Noen virkelig hullete slitte jeans. Ikke det enkleste å finne. Helst et par lysere jeans og et par sorte. De sorte kan man jo rive opp selv...
--------------------------------------------------
I want some ripped shreded jeans. It's on my wishlist.

2 kommentarer :

Zava sa...

Linn er flink, liker også bloggen hennes innmari godt. Som ihuga jeansdame kan jeg gi deg et par tips for å få til bra slitasje - skrap med en god og stor kniv på de partiene du vil slite. Evt. et mer ekstremt tisp - fest buksa fast bak en bil/sykkel og kjør en liten runde. Høres vilt ut de siste - men jeg har faktisk sett det blitt utført med fantastiske resultater. Prøv om du tør :D

Ladybird sa...

Zava baby, jeg har før benyttet meg av knivtrikset, det fungerer som fy ;) Helst en kniv med store gode tagger på. Vil ikke at det skal bli dor clean cut ;) Ellers har jeg tilgode å prøve biltrikset, det kunne vært interesant å teste, det må jeg rett og slett teste en gang. Ellers kan jeg anbefale en stor fil a'la slik fil man baker inn i kaker til de som sitter i fengsel, i mangel på en bedre forklaring ;)