Sider

28.10.2008

Utfordring

Ok, jeg er blitt utfordret av to bloggere. Marte og Pinton. Jeg skal svare på ti spørsmål stilt av hver av de, og deretter stille ti spørsmål til noen utvalgte bloggere. Her kommer spørsmålene og svarer til Marte og Pinton.

Pinton sine:
1) Hvor lang tid bruker du på bloggen hver dag? Tja tja…det blir jo del av en livsstil nesten, man tar bilder når man er på farten, tar vare på interessante ting man leser, lagrer linker til kule ting, leser andre blogger, poster på egen blogg. Jeg vil nok si at jeg bruker en times tid på fenomenet i løpet av en dag.
2) Favoritt plagg, kjøpt i år? Akkurat nå er det herrehatten min kjøpt på H&M, brukt hyppig siden den ble kjøpt. Ellers er skinnjakka fra Pull&Bear en god kandidat, og mine supermyke deilige skinny Acne jeans…
3) Det er bedre å tisse på raken enn å rake tissen? Rake tissen selvfølgelig ;)
4) Favoritt vinteraktivitet? Drikke kakao og innekos med de du er glad i. Ellers er basing i snøen og leking i akebakken moro.
5) Celulitter vs Acne? Celulitter, vi har det da alle mann…i hvert fall vi jentene.
6) Hvor mye bruker du på shopping hver måned? Hmm…det varierer, men det blir jo fort 2000,-
7) Hva synes du om Bingo? He he he…bruker det faktisk en del i jobben min, men hva slags bingo sier jeg ikke ;)
8) Hva gjør du når du skal slappe skikkelig av? Tilbringer kosetid med kjæresten som bor i utlandet
9) Helt ærlig - Har du begynt å få rynker? Ja! Men det er da bare sjarmerende (i hvert fall på
alle andre enn seg selv)
10) Solarium vs selvbruningskrem? Selvbruning! Jeg vil da ikke ende opp som en rosin heller.

Marte sine spørsmål:
1) Favorittdesigner(e)? Alexander Wang, Marc Jacobs, Stella McCartney, Phillip Lim…det er mye bra å ta av ;-)
2) Hvorfor blogger du? Fordi det holder meg fokusert
3) Nevn et eller flere produkter du vil anbefale til andre: Dusjoljen med mandel fra L’Occitane, Ole Henriksen sin fresh Lips og Decleor sin Hydra Floral Mask er perfekt når kulda kommer og huden blir tørrere
4) Favorittblad(er)? Vogue, gjerne den britiske utgaven. Elle, Costume, Cover, L’Officielle, Harpers Bazaar, InStyle, Glamour, Nylon, W…jeg er en magoholic. Men går mer og mer over til å lese de på nett.
5) Hva/hvem inspirerer deg i forhold til klær? Mest av alt er det streetstyle bilder og backstage bilder.
6) Hvilken nettbutikk bestiller du oftes fra? Ebay. Jeg er en Ebay junkie blitt.
7) Hvilke blogger leser du hver dag? Det begynner å bli en del jeg følger fast med på, men jeg er nok ikke inne på alle hver dag; Linn Gustafsson, Elin Kling, Lola, Martes Verden, KamillaGorilla, Ingvild Telle, Vanilla Scented, Am lul, The Sartorialist, Une Comme en Fille, Style in Paris, Søstrene Ljunggren, Silje’s Fashion, Siggelicious, Jak&Jil, Hippie hippe Milkshake…det er så mange bra der ute!
8)Favorittprogram på tv? SATC
9) Hvilke butikker handler du mest på? Hmm…Ebay! Ellers handler jeg overalt. Men i antall ganger så ligger nok H&M og Zara høyt oppe. (er glad i inditex butikkene generelt)
10) Hva er din drømmejobb. For øyeblikket så har jeg drømmejobben.

Da gjenstår det å ramse opp ti spørsmål jeg vil spørre andre bloggere:
1) Hva er din yndlingsparfyme?
2) Hva slags blogginnlegg liker du best?
3) Hvilken blogger/e ville du gjerne byttet garderobe med?
4) Ditt verste kleskjøp?
5) Hvilket antrekk fra fortiden minnes du med gru?
6) En trend du aldri vil slenge deg på:
7) Dyreste kleskjøp?
8) Største kleskupp?
9) Favorittprodukt for høsten?
10) En film du anbefaler for en koslig innekveld i høst?

Jeg vil gjerne at disse skal svare på mine ti spørsmål:
Elenita
I love Fashion
Kamillagorilla
Stilsurfer
Martes Verden

6 kommentarer :

Anonym sa...

Hei Ladybird :)

Takk for besøket på bloggen min. Din er imponerende! :) Jeg skal legge deg til blogrollen min, og hadde vært lykkelig om du vil gjøre det samme... ;-)

Kristine - style2me

Ladybird sa...

Kristine: det var da veldig hyggelig sagt av deg :) Takk takk! Jeg skal legge deg til jeg ;)

Anonym sa...

Hei! Så gøy å bli tagget! Jeg skal svare på dem senere når jeg har tid ;D

Anonym sa...

Takk :) Forresten, veldig fin veske fra Marc Jacobs du har skaffet deg. Jeg digger Ebay!

Ladybird sa...

Lena: Gjør det snella, blir spennende å lese svarene dine ;)

Ladybird sa...

style2me: Takk takk, det er lett å bli avhengig av Ebay ;)