Sider

19.11.2008

Fin kjole. Feil styling.


Photo: Style
Doutzen Kroes har på seg en fantastisk Hervé Léger kjole. Fantastisk farge, den sitter osm et skudd...men stylingen funker ikke for meg. Hva ville du gjort annerledes? Jeg tror jeg ville kjørt en mer edgy stil med røffe sko (type nagler, glidelåser, sort lær, mange reimer...) Ellers ville jeg droppet kjedet, hatt noen tøffe armbåd og latt håret henge mykt og løst. Noen fantastiske strømper kunne også vært fint til denne kjolen, med noen fine ankelbooties.
--------------------------------------------
Doutzen Kroes wears an amazing Hervé Léger dress. But the styling went totally wrong. Hoe would you style it? For a dress event I would choose some edgy pumps (studs, zippers, black leather, heeled gladiators...) I would't wear a necklace with this dress, rather wear some chunky bracelets. And the hair should be flowing, not in a updo.

8 kommentarer :

Anonym sa...

Jeg ville gjort det helt enkelt og hatt sorte pumps og en sort cluch til. Håret må gjerne være satt opp men ikke all den sminken der. Mer naurlig stil passer meg.

Anonym sa...

enig med camilla, enkel og naturlig stil er best. bare ben ja, men mer rocka sko og ingen halssmykker :)

Ragna sa...

Hun har for mye greier på seg. Jeg ville tatt av både armbåndene og halssmykket. Kjolen er tøff nok i seg selv og tåler en "pynta" clutch og sko, men dette ble for mye. Ingen har fortalt henne om regelen: Ta av minst en ting før du går hjemmefra...

Ladybird sa...

Camilla, anonym og Ragna: ser jammen meg ut som vi enige om at det skal noe enklere og røffere til her ;)

momoiro-chan sa...

Jeg tror jeg må si meg enig med det. Det hadde gjort seg med noe litt røffere :)

Marte sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marte sa...

Jeg ville definitivt tatt bort smykket i hvert fall.. Ville sett mye bedre ut allerede da;)

Ladybird sa...

Less is more, og dette var vel et perfekt eksempel. Skammelig å behandle denne kjolen slik ;)