Sider

01.11.2008

Hugo Boss kveld




Photos: Ladybird
Er det noen som var på kundekveld hos Hugo Boss. Jeg var det. Greit nok, men jeg trengte ikke komme lenger enn inn døra før jeg bestemte at jeg aldri skulle bruke en krone der. Makan til arrogant dame som ønsket oss velkommen. Ellers var resten av klientellet supersøte. Men takke meg til, jeg forventer faktisk vanlig folkeskikk. PS: De hadde noen lekre kjoler og en fantastisk strikkejakke...men kjøp det et annet sted.
----------------------------------------------
I went to this customers night at the Hugo Boss store in Oslo. Great shop, but I wouldn't spend my money there. Why? The first thing that met us in the door was this really arrogant employee. And at least I demand a normal sence of common decency. Great shop, great items (I found some lovely dresses and a great knit cardi) but you guys deserve a better shopping experience. I want to add, it was only one arrogant employee, the rest was a bunch of cuties...but that one persons behaviour colors the whole shops aura. Spend your money somewhere else.

6 kommentarer :

EM sa...

Jeg var for sen til å melde meg på.. kanskje like greit:)

Ladybird sa...

em: Ja, du gikk ikke glipp av noe større ;) Den dama altså, fatter ikke at det er mulig....Hun var direkte ufin mot mange i køen. Slik liker jeg ikke ;)

Anonym sa...

Det var ikke tilfeldigvis hun ene i døra?

Ladybird sa...

Anonym: hun sto i døren ja

Anonym sa...

anonym: kan gledelig skrive under på at hun var ufin!

Anonym sa...

Don't blame the whole store for what one person did! I am sure she was unexperienced and caught by the fire of the importance of the evening and it all came out wrong. Please don't jugde by ONE experience.