Sider

10.05.2009

Noen hater søndager...




Photos: Ladybird
...mens andre elsker de. Jeg er av sistnevnte. Denne søndagen har jeg kost meg med familie i både regn og sol. Vi har vandret i koselige gater, nytt vakker bebyggelse og beplantning i Telthusbakken, spist deilig pizza på Villa Paradiso, tittet på skrot, skatter og skrammel på Birkelunden, vært på yoga, ryddet i garderoben og både startet og avsluttet dagen med deilig fruktsalat. Deilig søndag!
----------------------------------------------------
Some hate sundays. I love sundays. This sunday was one of the really good ones. I spent the day with family, enjoying Oslo, eating great food, doing some yoga, cleaning out my closet. And most important, spending time with those you love.

5 kommentarer :

K.Line sa...

Beautiful photos! I used to hate Sundays, now I'm trying to love them...

Ladybird sa...

Just think of them as days you can do everything you should have done, a day to spend with your girlsfriends (maybe have a weekly date with the girls every sunday) og just a day to enjoy the city...visit a new place every sunday ( a market, a cafe, a museum)...

Living A Peaceful Life sa...

Åh, så nydelig det første bildet! Herlig stemning i det... :)

Jeg elsker søndager jeg også, ihvertfall så lenge jeg ikke skal på skole eller jobb mandag morgen! Og det skal jeg ikke for tiden, så da elsker jeg søndager :P

SVAR: Tusen takk fom fine ord på bloggen min! Jeg var veldig fornøyd med den strikkejakken, ja. Den er både søt og varm og litt nostalgisk.

Håper du får en deilig dag!

Liss sa...

Hørtes ut som du har hadd en skikkelig fin søndag, ja.. Jeg liker søndagene godt jeg å, men mine er nok desverre stortsett noe latere enn det din var.. Men kjempegodt med en tur ut hvis det er sol og fint vær da! :) Det første bildet var fint, ja! :)

Ladybird sa...

Living a peaceful life: du er utrolig heldig som har mandagene off og da, da kan du virkelig nyte søndagen til, siste rest, uten å tenke på blåmandagen som følger. heldige du! Jeg har som mål å prøve noe nytt hver uke, og da er søndager en perfekt dag å benytte! Å gå ned Telthusbakken med smuhusbebyggelse, masse blomster og blide mennesker er helt fantastisk, anbefales virkelig på en vårdag i Oslo :) En oase i byen!

Liss: Men det er jo det som er litt digg med søndager og da, man kan tillate seg å være litt lat! ;) jeg har mange av de og, tro meg ;)