Sider

19.02.2010

Goodiebag til deg!

Photo: Ladybird
Det har blitt mange og fyldige goodiebager på meg den siste tiden. Og de har jeg lyst til å dele med en av dere. Jeg propper full en pakke med ting fra Friis Company, Too faced, H&M, ID Bare Escentuals og mere til. Hvis du har lyst på denne så må du bare legge igjen en liten notis på hvilken type innlegg du liker aller aller best her på bloggen og er det noe du savner, så må du gjerne fortelle det også. (Da kan jeg nemlig prøve å gi dere bittleitt mer av det dere liker best.) Du kan svare i kommentarfeltet eller på mailadresse ladybirdsnest@hotmail.com. Merk mailen "goodiebag".
Og ha en fantastisk helg!
There have been alot of goodiebags coming my way lately. And I want to give something back to you. To win a box full of things from Friis Company, Too faced, H&M, ID bare Escentuals... you just need to tell my what's your favourites on my blog, what kind of posts do you like the most. Feel free to give me some feedback if you miss something here as well. Comment on this post or send my a mail at ladybirdsnest@hotmail.com, subjectline "goodiebag".
Have a great weekend all of you!


UPDATE: Gratulerer til Katarina i Køben, goodiebagen er på vei til deg!
Congrats Katarina in Copenhagen, I'll send you the goodiebag this weekend!

65 kommentarer :

Julie Hvidsten sa...

GODIEBAG.

liker alle dine innlegg. Superbra blogg!

Tigerlilje sa...

Så ut som det var masse spennende i den godiebagen, så jeg prøver meg=)

Jeg liker outfit innleggene godt, men aller best liker jeg reiseinleggene. Du er flink til å sette sammen tekst og spennende bilder fra turene dine. jeg kunne nesten lukte hvordan det var i det lille "konditoriet" fra London-turen.

En liten ting: mange av bildene i det siste er blitt litt kornete.

så noen oppmuntrene ord=) Bloggen din er herlig, er alltid like spent på hva slags nye søte og sjarmerende innlegg du har lagt ut. STÅ PÅ!

Marte aka Tigerlilje!!

Benedikte sa...

Jeg liker også veldig godt reiseinnleggene dine, der du viser skattene som vi selv kan besøke hvis vi besøker samme by.

Det aller beste er når du tar oss med i klesskapet ditt og viser oss hva som inspirerer deg, hva slags klær du har og hvordan du har dem på deg.

Produktanmeldelsene er herlige de også, jeg lærer allid noe nytt. Så bare fortsett :D

Anneline sa...

Hei Ladybird ;) Ser ut som en spennende goodiebag så dette vil jeg være med på ;)

De innleggene jeg liker best fra deg faller nok inn under etikken; "Wanted". Du er meget flink til å poste bilder av ting/folk jeg ikke har sett på andre blogger. Ettersom jeg har en hel del blogger under favoritter mappen min, blir jeg ofte litt lei av å se de samme bildene på mange blogger. Men hos deg er det alltid nye bilder (iallefall som oftest).

For eksempel elsker jeg innlegget;
I think I want those bags...mucho!
Ettersom bildene ikke viser Marc veskene i full størrelse, overlater bildene noe til fantasien (om man kan si det slik). Veldig inspirerende synes jeg da ;)

Irja sa...

Jeg liker best "beauty"-kategorien - faktisk leste jeg gjennom alle innleggene der da jeg oppdaget bloggen din ;) Har nok med at jeg er litt kosmetikk-junkie selv, og syns det er så morsomt å kunne "snike i toalettmappen" til andre!

Rannveig sa...

Oj,denne må jeg prøve meg på! Fantastisk mye fint i den goodiebagen:)

Det jeg liker best med bloggen din er at den inspirerer meg, både på motefronten, og på reisefronten. Du har en egen evne til å fange detaljer og øyeblikk på bildene dine! Du tar bilder i spennende vinkler, og jeg må innom bloggen din gjerne flere ganger daglig for å se om du har lagt ut nye innlegg.

Om jeg savner noe? Egentlig ikke. Du vekker nysgjerrigheten min, inspirerer meg og får meg til å smile. Det siste er det viktigste;) Det eneste måtte være at jeg er misunnelig på de flotte klærne og tilbehøret du er eier av;)

Rannveig

Trine sa...

Hei!

Jeg liker veldig godt Beauty-innleggene dine, og reiseinnleggene også.

Mote- og outfitbilder er også morsomt, men jeg liker at du ikke kjører altfor mye av det. Trenger ikke være hver dag nemlig. AKkurat passe nå!

Khanh sa...

GOODIEBAG is always good:)
jeg savner inspirasjonsbilder, jeg synes at du har bra motesans og fant alltid fine bilder! det vil jeg ha mer av på bloggen din.
Ellers elsker jeg outfintbildene dine og innlegg hvor du skriver om de stedene du har vært. DU har virkelig et spennede liv.
Hadde vært en kjempeglad leser hvis du kunne putte inn et par innlegg som : 5 par fineste skoene du har, liste av favoritt vesker, smykker, merker o.l
ELLERS ER BLOGGEN DIN VELDIG BRA.
Mail: khanh_j92@hotmail.com

wenche sa...

Jeg liker alt du legger ut av din egen stil..(stjelt litt inspirasjon flere ganger) Liker at du har neglelakkdilla og også viser oss hvor du henter din inspo fra!
Eneste jeg savner er litt større bilder noen ganger..feks når du har satt sammen flere bider av eget outfit..da blir detaljene litt borte.
men super blogg ellers :)

frk.bustad sa...

Og litt av en goodiebag!!! Wow... det ser fristende ut... Jeg liker aller, aller best reiseinnleggene dine, fordi jeg synes du er utrolig flink til å ta stemningsbilder (feks en latte på en kafé i riga, cupcakes og portebello road i London...), og selv om dette i utgangspunktet er en moteblogg, så inspirerer reiseinnleggene dine meg mye. Nestbest liker jeg innleggene av din stil, fordi du har en så stilig, vågal og likevel avslappet stil, som tar motebildet på kornet og du viser oss hvordan moten kan brukes i hverdagen!

Anemone sa...

Eg elskar dei små stemningsrapportane dine; glimt frå kafèturar, stadar du har vore, små ting du gjer i kvardagen. Det skil bloggen din frå andre.
Og alt du skriv om neglelakk, sidan eg sjølv har neglelakkdilla og likar å få ny inspirasjon til fargar og merker å prøve ut:)

Nina sa...

Hei!

Spennende goodiebag, dette må jeg prøve meg på :)

Jeg har nylig oppdaget bloggen din, men jeg må si at foreløpig liker jeg den veldig godt. Delikate bilder og mye inspirasjon. Siden jeg er ny leser kommer jeg ikke med noen forslag til hva jeg vil ha mer av - det får heller komme etterhvert.

Ha en fin helg!

fashionaddict sa...

Den goodiebagen så virkelig fantastisk ut :) Jeg liker veldig godt de innleggene hvor vi får se litt av din personlige stil, så det vil jeg gjerne har mer av fremover. Gjerne hele outfits bilder. Legg gjerne ut shoppingtips også, synes det virker som om du kjøper mye stilige ting :)

Ida sa...

For en utrolig bra samling av premier!

Det jeg liker best ved bloggen din er at du har så utrolig mange fine, inspirerende og gjennomførte atrekk :) Jeg finner alltid nye tips til hvordan jeg kan kombinere det jeg allerede har i klesskapet!

I tillegg liker jeg innleggene om anbefalninger og tips til bra sminke :) Det trengs for min del kan du si!

Hærlig blogg alt i alt :) Åsså er du veldig flink til å kommentere på andre blogger! Det teller jo selvfølgelig positivt :) Alltid koselig med en fin kommentar tilbake :)

God helg!

Natasja sa...

Stemningsbildene dine! PULS ISPEDD MOTE. Bildet fra kaffebaren, der man ser et jeanskledd bukseben med den lekre rosa marc jacobs-vesken tilforlatelig i utkanten, er et godt eksempel.
Vennlig hilsen fast leser Natasja

Marte sa...

Så snill du er da søta :)

Jeg liker veldig mye med bloggen din, men det er vel ikke noe nytt ;) Liker spesielt godt alle innlegg som inneholder bilder du har tatt selv - spesielt av antrekk :)

Trude sa...

jeg liker aller best at jeg får inspirasjon av denne bloggen, ikke bare av mote, men for eksempel når jeg leste innlegget over fikk jeg skikkelig lyst til å gjøre akkurat det samme!
nest best liker jeg alle neglelakkene dine, og ikke minst alle de fine skoene du har, så de kan du godt vise flere nærbilder av;)
er også veldig fan av måten du tar bilder på, ser de fleste over her har nevnt det, så det er det nok bare og fortsette med! det som skiller gode blogger fra de aller beste bloggene for meg er bra bilder, i tillegg til bra tekst. (PS: ladybirds nest er en av de aller beste;))

Katarina sa...

Heia:-)Hihi,er det nå at en fattig optikerstuderende skal si at hun kunne ha trengt en sånn gave og at hun håper hun vinner den..:-) Jeg vil bare si at jeg elsker alt med bloggen din jeg! Tusen takk for at du deler alle dine erfaringer,tips og inspirasjon med oss:-) Klem fra københavn

isabel sa...

Jeg har fulgt med bloggen din en god stund, denne bloggen er virkelig et avbrekk fra mammalivet :) drømmer meg ofte bort i bloggen/bildene din, og det gjorde jeg også i dagens innlegg.

Jeg vil gjerne være med å vinne en goodiebag.

ha en riktig fin helg.


-isabel

Strikkelaura sa...

Jeg liker de tipsene som er i butikken nå, feks. den neglelakken på H&M som du nettopp kjøpte.
Er nemlig ikke så glad i å gå i butikken selv, så derfor er det veldig digg å bli tipset om små "mote-must have".

Super blogg!

Kamilla sa...

Jeg er mest glad i postene der du tipser om utsalg/tilbud/happenings i Oslo-området. Det kan være vanskelig å få med seg slike events til tider, og det er veldig snilt av deg og dele disse tipsene med oss. Setter stor pris på å bli fortalt hva som skjer i Mote-Oslo :)

Anonym sa...

Jeg liker veldig godt mote og outfits innleggene dine. JEg syns du har utrolig god stil, og gir leserne tips og inspirasjon om mote :)
Håper jeg vinner !
torgunn_95@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg liker best innleggene hvor du tester ut forskjellige skjønnhetsprodukter :)
rita_skogvoll@hotmail.com

Ellen sa...

Å vinne er alltid kjekt, hvertfall når det er så bra premie! :)

Liker bloggen veldig godt. Inspirerende bilder (spesielt reisebildene din er bra, får alltid lyst til å reise når jeg ser de, uansett hvor ;P) og liker produkttestene du har (har selv prøvd flere produkter etter å ha lest om de på bloggen din og er fornøyd!).

Det eneste negative jeg har å si er vel om outfitsbildene dine. er av og til litt vanskelig å se antrekket (skjønner at det ikke er så enkelt å ta bilder av seg selv samtidig som du skal være anonym), bildene er også litt små. kunne hatt ett stort bilde av hele anterkket og så flere små av detaljer...

ellers veldig bra blogg. Er innom hver dag!

Kine sa...

Fikk litt lyst på den goodiebagen..så da prøver jeg:)

Jeg liker at du viser frem detaljer fra klærne du har på deg, hvordan klærne er satt sammen, og gjerne i litt hverdagslige situasjoner som f.eks det nyeste innlegget ditt fra kafeturen din. Etter å ha sett det fikk jeg lyst til å besøke akkurat den kafeen og sette meg ned for å lese true blood selv! Du er så flink til slike feel-good innlegg og til å fenge interessen min med små detaljer.

Du minner meg på at klær og mote er GØY og gir meg massevis av inspirasjon,både til å mixe og matche klærne mine på nye måter og til neste shoppingrunde. Jeg skulle gjerne sett enda mer av klesskapet ditt på bloggen din, for du har en beundringsverdig stil! Jeg får lyst til å pynte meg når jeg ser gjennom dine outfits :)

Jeg liker også når du tester produkter og skriver utfyllende anmeldelser om dem etterpå. Du har gitt meg mange supre tips med disse anmeldelsene, så flere tas imot med takk!:)

Cecilie sa...

Jeg liker kjempegodt hverdagsluksuspostene dine =)

Jeg mener det er viktig å ikke bare sette pris på helgene, men også unne seg litt ekstra i ukedagene. Sette pris på små gleder i hverdagen slik som makaroner, en god kaffe =) Det har gitt meg inspirasjon til å gjøre små, men gode ting også uteom helgene

God helg, søte deg Ü

momoiro-chan sa...

Så spennende med konkurranse. Det er alltid hyggelig :)

Jeg liker veldig godt bildene du tar selv av antrekk og ting rundt :) Du har inspirerende antrekk og tar kreative og fine bilder!

Kristine sa...

Endelig kan jeg få sagt hvor godt jeg liker reiseinnleggende dine! (Noe jeg egentlig burde ha gjort uoppfordret tidligere).

Det var nemlig pga. av dem at jeg kom over bloggen din, da jeg var på utkikk etter noen som skrev om Riga. Tenker på å flytte dit for å studere, så trengte annen info enn den man finner i vanlige reisereportasjer. Dermed ble jeg kjempeglad da jeg fant en fasjonabel, ung kvinne som skrev om nettopp det jeg vil vite om plassen! Så takk for det :)

Frøkna på Haugen sa...

Dette vil jeg også være med på. :-)

Jeg liker bloggen din veldig godt, liker egentlig alle innleggene. Men skal jeg trekke frem noen favoritter må det være reiseinnleggene, produkttestene med gode og utfyllende anmeldelser, tipsene om gode produkter som f.eks neglelakkfjerneren fra Depend og outfit innleggene.
Ha en fin helg!

Ditte sa...

Hej!
Jeg kan bedst lide indlæggene, hvor du mikser dagens outfit med de omgivelser, du er i. Fx på caféen (dit seneste indlæg), hvor man ser detaljer fra dit outfit mens man også ser detaljer fra caféen.
Jeg har boet i Oslo, så det er dejligt at se indlæggene, hvor du også bruger den fine by. Så bliver det ikke bare "dagens outfit" men mere "dagens stemning".

Tak for en vældig fin blog!
Hilsener fra Danmark :)

Kjersti sa...

Hei!

Den goodiebagen så veldig spennende ut så dette vil jeg gjerne være med på :-)

Aller beste liker jeg dagens outfit og inspirasjonsbilder med ting du har lyst på i tillegg til innlegg om reisene dine. Du skriver så utrolig bra om selve reisen med god mix av inspirasjon og bilder av ting du kommer over. Jeg liker også veldig godt beauty-innleggene med tester og anmeldelser.

Gleder meg alltid til å lese bloggen din når jeg ser du har skrevet nye innlegg, men det hender ofte jeg bare er innom og leser litt i de forskjellige kategoriene også.

God helg til deg! :-)

Lise sa...

Produkt testene er mine favoritter ;)du har lurt meg til å kjøpe en del nye farger iallefall!!
og reise inleggene da :)
og outfit... og masse annet :)

jeg er elsker sko da, så om du skriver litt mer om det så er det ikke meg i mot :)

klem

Mina sa...

Synes bloggen generelt er veldig bra, må innrømme at jeg er innom hver dag. Innleggene jeg liker best er de med antrekksbilder (veldig inspirerende) og produkt testing (ender opp med nye produkter hver gang).

Ellers fortsett sånn som du har gjort til nå :)

Andrea sa...

Jeg liker bloggen din veldig godt, men aller best liker jeg innleggene fra reiser.

Søte bilder, fine tips, blanding av klær, kaffe, kos og estetikk.

Reiseinnleggene dine har alt av det som gjør bloggen din til fin hverdagslesing!:)

Guro sa...

Jeg liker alle innleggene, men kanskje særlig outfit-innleggene, som viser hvordan man mixer billig og dyrt, nytt og gammelt... Gir meg mye inspirasjon til å ta en nærmere titt i mitt eget klesskap og kombinere plagg på nye måter. Syns du har en modig og interessant stil, skulle ønske jeg hadde et like godt "eye for fashion" som deg! Ser gjerne mer av klesskapet ditt, tror det er mange godbiter der... Syns bildene dine er veldig gode, de har noe kunstnerisk og "sartorialist"isk over seg -- med interessante vinkler og fokuseringer. Liker også at du tipser om kule butikker i utlandet!

Jeg liker også produkttestene -- siden jeg også reiser mye i jobben er jeg alltid på utkikk etter funn jeg kan raske med meg på duty free!

Ellers tar jeg gjerne i mot tips om kule (og gode) treningsklær- og sko. Siden jeg trener mye har jeg et stort forbruk av denslags... Ser også gjerne flere poster om sko, siden det er en lidenskap jeg deler med mange jenter!

PS jeg skal i bryllup i nettopp RIO snart, så en goodiebag hadde absolutt gjort seg! ;)

mail: uroguro@gmail.com

Flit About sa...

Oh, for et fristende innlegg. Jeg liker stort sett alt du blogger om, det er en god blanding og riktig balanse mellom postene. Favorittene er dagens og produktanmeldelser. Det er du god paa! Fine bilder tar du og!

Frk.Vims sa...

Jeg liker ekstra godt beauty og reiseinnleggene dine, men det er gøy å lese resten av bloggen din også. Du har en mye mer personlig touch på innleggene til å være moteblogger. Er nok av dem som bare kopierer fra blader og legger ut samme bilder som x antall andre "motebloggere". I tillegg er bloggen din variert, noe som er et stort pluss :)

Tessi sa...

goodibag

Jeg elsker når du viser oss whats in my bag:)

Så elllllsker jeg alle "mood" bildene dine..
Den følelsen jeg sitter igjen med etter jeg har sett bilder fra når du har vært ute å reist så sitter jeg liksom litt igjen med fælelsen av at jeg har vært der selv! Masse fine bilder!
Og dette er ikke for å smiske.. men din blogg var en av de første jeg kom over da jeg først begynte å blogge, og du har på en måte lenge vært min inpirasjon:)
Keep up the good work!

xx Tessi

Victorias Inspirasjon sa...

HEi, så gøy!
Jeg liker bloggen din veldig godt! Digger bildene du tar og alle de morsomme neglelakkene! Står på :-)
Mvh
Victoria

Emilie S A sa...

Liker alle postene dine! Men aller best liker jeg outfit, innkjøp og de der du forteller om noe nytt som skjer i moteverdenen slik at jeg holder meg enda mer oppdatert. Takk for en super blogg!

Stine S. sa...

Oj, der så det ut som om det var mye fint!

De innleggene på bloggen din som jeg liker best er de der du skriver om produkter du har testet ut og de der du legger ut antrekk.

De innleggene jeg liker minst(vet at du ikke spurte etter det, men tenkte det kunne være nyttig allikevel :P)er de med bilder fra motevisninger, jeg er (desverre?) mer interessert i "hverdagsmote" :)

Like forresten bloggen din veldig godt!

Stine

Mona sa...

Digger bloggen din, hvor jeg får masse inspirasjon til både outfits og shopping. Du har en god blanding av mange tema som jeg tror de fleste interesserer seg for, men selv liker jeg best innleggene om fashion :)

Følger deg fast og synes du har en veldig bra blogg, keep up the good work!

Alina sa...

Jeg liker veldig godt innleggene hvor du legger ut om negelakker (fordi jeg har negelakkfetisj..)og når du skriver om sminke, og legger ut outfits (noe du ikke har gjort på en stund :o)

Liker VIRKELIG bloggen din!

Anne Karoline sa...

Goodiebag

Hmm, hva jeg liker best ved bloggen din? Det er så mye som er bra, så det er vanskelig å velge. Men hvis jeg absolutt må (i alle fall for å ha en sjans til å vinne goodiebagen :)), så velger jeg dine egne outfits. For meg er det det mest inspirerende på hele bloggen, da antrekk i enkelte blad og dame-magasin kan virke så... så upersonlige, og nesten litt uinteressante om du forstår. For min del er det ekte og genuine jenter jeg lærer mest av. Vi jenter må jo holde sammen ;)

blabla sa...

Så gøy!

Jeg liker veldig godt dine innlegg som inneholder gode tips som "where to buy", priser, butikk-tips, kosmetikk-tips osv.

Håper jeg blir den heldige vinneren:)

Liss sa...

Hei, hvis du ikke allerede har trukket en vinner så hiver jeg meg med på denne konkuransen. Ser ut som om det er utrolig masse spennende i den goodiebagen der altså!! :)

Jeg syns at du har en bra og inspirerende blogg! Og det jeg liker best er antrekksbildene dine, samt nye ting som du har kjøpt deg! Og i tilegg så liker jeg veldig godt når du kommer med blogg anbefalinger!! For ikke å snakke om bilder fra reisene dine! :)
Så jeg sier bare; keep up the good work, because we realy like it!! :) :)

Mia sa...

Bloggen din er en av de få jeg har bokmerket, for jeg må liksom innom hver dag for å sjekke =) Jeg liker det meste du blogger om, aller mest bildene du har tatt selv! Eneste "forbedringspotensialet" jeg kan komme på måtte vært om du hadde klart å lage bildene større! =)

Stor klem fra Mia

solstråle sa...

Liker bloggen din utrolig godt :) Jeg liker godt måten du skriver på, hvordan du beskriver ting så godt at det er nesten som om jeg var der! Alle de uttrykksfulle bildene! Innlegg som skiller seg litt ut, bl.a. det innlegget der du sitter og leser på kaffeen! Jeg fikk så lyst til å lese en bok!

I tillegg liker jeg butikk tips veldig godt! :)


Solstråle :)

Unknown sa...

Jeg liker at du har så mye variert. Kommer alltid inn på bloggen din for å få tips. Vil gjerne se flere sminkeanbefalinger igjen, slik du hadde tidligere.

Stå på videre!

Stine L. sa...

Eg liker at du poster masse reiser bilder, av kaffeer du har vert på, gode butikker, og masse kjempeflotte reise tips. Og er veldig glad i dei gode tipsa om nye og gamle trufaste produkt du liker:)

All That Glam sa...

Jeg er veldig glad i producttester og reiseinnleggene!

Ellen sa...

Du har en veldig inspirerende blogg. liker godt testene du har av forskjellige produkter (mange jeg har prøvd eller har planer om å prøve etter å ha lest om de her). liker også innleggene om reisene dine, er alltid så fine bilder der.

Eneste negative jeg har å si, er at det av og til kan bli litt lenge mellom innleggene, men jeg skjønner at det tar tid å blogge, så jeg er stort sett fornøyd :)

Marie sa...

Elsker den fine stemningen på bloggen!
De innleggene jeg liker best er de me inspirasjon, stemninger og tips fra reisene dine!
Føler jeg får nye impulser selv om jeg bare er hjemme...
Ellers liker jeg mat/te og sminke tipsne:)
Min favoritt!

Brit Evensen sa...

outfit innlegg helt klart! digger stilen din

*SNYdesign sa...

Hei du:)
Jeg liker bloggen din som den er. Perfekt blanding av nyheter, tester og reisestoff. Men jeg må innrømme jeg leser nøye og lenge innleggene med tester av make-up og andre must-haves;)

Silje sa...

Jeg må si at jeg liker å lese bloggen din, den er koselig og inspirerende. Jeg liker best og lese mote innleggene så klart, stilen din er rett og slett diggbar, reise innleggene er også veldig bra. Bildene dine gir inspirasjon, tipsene dine er aldri feil og testene gjør så jeg på en måte får prøvd diverse ting også. Liker veldig godt at du oppdaterer ofte, selvom det noen gang virker som du har tatt en pause x)

Løffen sa...

Det er vanskelig å trekke fram en type innlegg på bloggen din, det jeg liker best med den er nettopp blandingen av stemningsbilder, detaljer av outfits, produktanmeldelser, reiserapporter og motetips. Cudos for de kule bildene du tar. Outfitbildene dine har alltid en interessant vinkling, hvor man ikke ser alt, men nok til at man får inspirasjon...

Anonym sa...

Jeg elsker outfits innleggene dine og de innlegene der du poster bilder av klær. Det er utrolig inspirerende å lese og se bildene på denne bloggen og når jeg leser bloggen din finner jeg stadig ting jeg liker eller innspirasjon til nye måter å sette sammen klærene mine på.


Stå på!
juliemsa@msn.com

storyzoo sa...

Jeg liker best bilder du har tatt selv. Gjerne av interiører. Synes dessuten du er flink til å ta bilder der fargene harmonerer fint, eller kontrasterer. Farger er generelt bra!
Fin blogg er det uansett!

http://storyzoo.blogspot.com

Frøydis Aftret (froydis_11@hotmail.com sa...

Åh, i den goodiebagen var det mye fint!

Jeg liker beauty-innleggene dine veldig godt, men kunne gjerne ønske at du la ut flere outfits så vi lesere kan hente litt inspirasjon :-)

Linis sa...

Jeg elsker bloggen din!! Du oppdaterer ofte, og jeg får med meg det som skjer i den store verden/hovedstad.
Jeg liker spesielt godt beauty- og reiseinnleggene:D
Noen ganger syns jeg det blir litt for mange bilder å bla gjennom. Så du kunne jo kanskje laget et sånn galleri som de har på costume, eller no. Der legger de alle bildene i en egen mappe som man kan gå inn på. Så kan du jo også skrive litt om hvert enkelt bilde hvis du vil:)
Og jeg er en konkurransoman, så det er bare å pese på med dem:D
Ellers super blogg, keep up the good work!!!!

karokandi@hotmail.com

elena sa...

Hei

Flott blogg. Det er mange inspirerende bilder her. Bilder hentet fra andre steder og spesielt dine egne bilder. Bare pass på at bildekvaliteten er god.

Reise innlegg er alltid bra. Det deilig å drømme litt innimellom, og kanskje finne nye steder når man selv drar ut.

Love it :)

elena@garm.no

Anonym sa...

Syntes dette vare en interessant og spennende side. Det er første gangen jeg er inne på siden, men definitivt ikke den siste!!
Mye godt stoff om mote og tilbehør. Jeg liker godt inspirasjonssiden din. Veldig kjekt for meg som er blitt mor å kunne oppdatere meg på mote og nyheter uten at jeg trenger å løpe rundt i butikker. Syntes forresten at siden din er veldig oversiktelig og grei. Jeg, som har utdannet med innefor webdesign, liker at sidene er ”rene” og oversiktelige. Det innbyr til mer lesing. Savner litt informasjon rundt de forskjellige produktene. Hvor kan de kjøpes? Hva er prisen?.
Ellers en super side som jeg kommer til å besøke ofte.
Keep up the good work :o)

lene.sorensen@live.no

Elise VF sa...

GOODIEBAG :)

jeg liker bloggen veldig godt, du har raskt blitt en jeg sjekker hver dag, særlig nå som så mange andre blogger har falmet.
Jeg kunne kanskje tenke meg enda litt mer inspo-bilder av deg, stilen din er kjempe kul :) og hvor er fjeset ditt?

mail; elisevf@online.no

Silje Kristin sa...

Jeg liker nesten alle innlegene dine, men liker veldig godt beauty-kategorien :-D
håper jeg vinner :)

silje.ovretveit@hotmail.com