Sider

25.02.2010

Nydelige Natalie

Et sikkert vårtegn er at jeg blir sugen på farger. Derfor blir jeg litt ekstra glad når jeg ser bilder som dette, der Vanessa Jackman har fotografert nydelige Natalie på LFW. Du kjenner kanskje igjen Natalie Hughes? Hun er jenta bak Canned Fashion. Jeg liker godt Vanessa Jackman sin blog, da hun tar bilde av en del andre personer enn mange av de største streetstylebloggerne, hun er en anelse mer low key.
Beautiful green, I am so ready for colors now that Spring is right around the corner. Natalie Hughes wear her green jacket so well, I love the outfit. Shot by Vanessa Jackman during London Fashion Week.  Both Natalie and Vanessa have their own blogs, and I would certainly pop by them if I were you.

8 kommentarer :

blabla sa...

Den grønnfargen er rå!

Mia sa...

Hun er så pen!! Og etter Miro i går begynner jeg å kjenne behovet etter litt farger i garderoben!!

Anneline sa...

Oi nydelig ;) inspirasjon..

Ladybird sa...

Karobaro: Fantastisk flott ja!

Mia: ja sant, jeg er sugen på farger ;) Merker jeg begynner å ta frem de knallfargede lebestiftene mine ;)

Anneline: Helt fantastisk, knallfarger kan ofte se litt trashy ut, men hun ser rå ut!

Rock'n Roll Ballerina sa...

Love that coat, what a great color! Give it to me;)

Ladybird sa...

Rock'nRollBallerina: fantastisk farge :))

Natalie Hughes sa...

Thank you thank you thank you for the sweet mention! Nx

Ladybird sa...

Natalie: You deserve some attention honey, thank you for a inspirational blog ;)