Sider

27.09.2010

Grønnsåpe...

Photo: Ladybird
Jepp, du leste riktig, nå kommer det et innlegg om grønnsåpe. Siden dere gitt meg så mange gode tips i e.l.f.-konkurransen så tenkte jeg å dele et lite skjønnhetstips med dere også. Nemlig å bruke medisinsk grønnsåpe når dere tar fotbad! Den medisinske grønnsåpen er helt ren for parfyme, fargestoffer og tilsetningsstoffer. Den virker desinfiserende og rensende på eventuelle skraper og kutt i huden. Og den etterlater også huden langt mykere enn etter et fotbad med vanlig grønnsåpe (som ofte er veldig konsentrert og inneholder en del tilsetningsstoffer og parfyme).
Så stikk innom apoteket og spør etter medisinsk grønnsåpe neste gang du skal pleie føttene!

3 kommentarer :

Q sa...

Takk for tipset! :)

Victorias Inspirasjon sa...

Det bruker jeg og :) Funker kjempebra og jeg har til og med fått det anbefalt av legen min ved såre føtter :)

Ladybird sa...

Sunniva: kan virkelig anbefales når du skal gi føttene litt ekstra pleie ;)

Victorias inspirasjon: ja det vil jeg tro, jeg har møtt flere fotpleiere som anbefaler det ;) Jeg har blitt veldig glad i den medisinske grønnsåpen :)