Sider

08.09.2010

Markedsdag hos AnyWho


Photos: ladybird
Lørdag braker det løs med markedsdag på Majorstuen. Jeg tittet nylig innom AnyWho i Industrigaten og da fikk jeg et lite tips om et av deres markedsdag-tilbud. AnyWho-jentene kjører godtilbud på disse toppene fra Saint Tropez på lørdag, da kommer de til å ligge på 300,- stykket. Ta en pause fra kaoset i Bogstadveien og sveip innom AnyWho for enda flere tilbud.
Pssst...Jeg fikk også plukke ut en superfin ting fra AnyWho som du kan vinne! Følg med neste uke for en superfin AnyWho-konkurranse.
If you're thinking about visiting Majorstua and Markedsdagen on Saturday, pop by AnyWho in Industrigata. There are some great bargains, for an example these Saint Tropez tops at only 300 NOK. Take a break from the caos in Bogstadveien and say hello to the cute girls at AnyWho. I will pop by them.

4 kommentarer :

Q sa...

Ooh, gleder meg!

Ha en fin dag. :)

Luisa sa...

Ja! konkurranse :D Skulle ønske jeg kunne ta en tur på markedet, men jeg bor lang unna.

Victorias Inspirasjon sa...

Gleder meg til lørdag :) Lunsj og shopping med en venninne :) Og det er markedsdag nede i byen, på Paleet. Toppene var nydelige - spent på konkurransen din også :)

Ladybird sa...

Sunniva: det er alltid gøy med markedsdag ;) Anbefaler også turen bort på Vestkanttorget der noen venninner av meg står ;)

Luisa: den konkurransen har såååå fin premie, jeg digger den! Så gled deg! :)

Victorias Inspirasjon: så deilig! jeg tenkte jeg skulle gjøre det til en skikkelig koselørdag jeg også, bare nyte den og slakke rundt med boyfriend :)