Sider

17.04.2011

Part Two - Paris Chic

Photos: Part Two
En liten titt gjennom Part Two sin nettkatalog skapte noen nye ønsker til sommergarderoben. Jeg er ei skikkelig kjolejente og disse kjolene hadde vært perfekt i sommer. De er søte, men med litt edge. De kan lett røffes opp med det rette tilbehøret. Modellen med de mørke krøllene er forresten helt fantastisk nydelig!
Just flipped through Part Two's catalogue online. Fell in love with the dresses. And that amazingly beautiful model. Who is she?

2 kommentarer :

Anonym sa...

er du sponset av part two eller ikke?

Ladybird sa...

Jeg er ikke sponset av Part Two. Så deler av kolleksjonen deres på pressebyrået deres i vinter og falt for veldig mange av plaggene. Da plaggene nå begynte å dukke opp i magasiner så ble jeg minnet på alle de fine tingene jeg hadde sett på PR-byrået :) Det er jo nettopp det jeg blogger om, ting som inspirer meg og fangher oppmerksomheten min. Jeg gjør noen amarbeid innimellom, men da kun med nettsteder/merker som jeg selv liker og kan stå inne for. Jeg prøver å holde en så oppriktig tone som mulig i denne bloggen, jeg har den ikke for å tjene penger :)