Sider

20.04.2011

Raw Garden

Photos: ladybird
Jeg digger å kose meg når jeg er på ferie. Og det er mye kos i god mat. For øyeblikket befinner jeg meg i Riga med kjæresten og her har det åpnet en ny raw food restaurant. Raw Garden. Dagens lunsj besto av lasagne, wrap og mango/papaya kake. Yummie! Det var mitt første ordentlige møte med raw food, og det var fresht! Digg at det nettopp åpnet en raw food restaurant i Oslo også, den skal definitivt testes ut når jeg kommer tilbake til byen. Men enn så lenge blir det nok noen flere turer til Raw garden mens jeg er i Riga.
My first meeting with raw food. At Raw Garden in Riga. I went here for lunch today. Lasagna, wraps and mango/papaya cake. Yummie! It all tastes and feels so fresh. I'm coming back for sure.

3 kommentarer :

Rock'n Roll Ballerina sa...

Så spennende ut, jeg har hørt mye om raw food men ennå ikke prøvd det ut. Kos deg i Riga! God påske;)

Unknown sa...

Å så artig:D Kult at du har prøvd det!

Love Despite color

Ladybird sa...

Rock'nRollBallerina: da får dy ta deg turen innom den nye RawFood restauranten i Olso, det var skikkelig snadder! :))

IbeN. Det var skikkelig digg, yummie! Fresht og veldig mange spennende smaker! :)