Sider

03.02.2012

En god varm klem...

Photos: ladybird
Jeg hører rykte om at det er bitende kaldt hjemme i Norge for tiden. Skal ikke påstå at det er bitende kaldt her nede, men jeg må innrømme at kulda her nede tok innersvingen på meg. Det er varmt og deilig hvis man befinner seg i solskinnet og på et lunt sted, men i skyggen og innendørs er det veldig kaldt. Derfor har dette sjalet fra Kashmir Import blitt min beste venn. Litt merkelig det der, at jeg måtte til Spania for å virkelig få øynene opp for kashmir. Tingen er at jeg har hutret og fryst mye her nede. Spanjolene er vannvittig gode på masse, men isolerte hus er ikke en av tingene. Søte Monica i Kashmir Import har vært en sann knupp og sendt denne pakken ned til meg i Spania, det kaller jeg service!

Sjalet er stort og mykt og utrolig varmt og deilig. En ting som har vært så fascinerende med dette sjalet er at det er så lett og mykt at man nesten ikke kjenner at man har det på seg. Jeg har faktisk tatt meg selv i å sjekke at det fortsatt henger rundt halsen flere ganger, det er så mykt og deilig at jeg nesten ikke kjenner at jeg har det på. Det føles som en varm god klem!

A bit ironicm I had to move to Spain to really feel the need to get me some cashmere. Truth is, I've been freezing a lot down here, not used to the cold apartments. So what to do? Get some cashmere!
Monica works for a brand called Kashmir Import in Norway, and luckily she would send a package to Spain. And I fell in love. Why haven't I invested in casmere before?
It so soft, so warm...it just feels like a big warm hug!

6 kommentarer :

Nanne sa...

Kasjmir er det beste som finnes i kulda! Har en gråmelert s.k. "waterfall-cardigan" i kasjmir og den har vært mye brukt i vinter:)

Ladybird sa...

Nanne: det er et helt fantastisk materiale, så mykt, så varmt og så utrolig behagelig! fantastisk rett og slett!

Monica sa...

Er sjalet strikket eller vevet og hva slags størrelse er sjalet? Kanskje det hadde vært noe for en kald norsk vinter :)

Ladybird sa...

Monica: Dette som er avbildet her er strikket og av den største typen, jeg klikket meg inn på siden til kashmir Import for å sjekke størrelsen og det er 193 x 73. Stort og deilig med andre ord! Jeg er helt frelst, har to skjerf derfra som henger rundt halsen min fra morgen til kveld...det andre får dere se om litt ;)

Anonym sa...

Hvilken farge er skjerfet ditt? vet du om det nupper mye etter en stund?

Må ha det...

Ladybird sa...

Anonym: Mitt har ikke nuppet noe, det blir egentlig bare mykere og deiligere jo mer jeg bruker det :) Måtte inn og sjekke fargen, det er den som heter beige :)