Sider

27.02.2012

Supergoop!


Photos: ladybird
Noe av det beste du gjør for huden din er solfaktor. Veldig mange velger å ikke ta hensyn til dette inntil den dagen de begynner å se skadene uvettig soling har gjort på huden. Det er ingen grunn til å la solkremen ligge, du får en finere farge, som varer lenger og du slipper å se ut som en sviske før du aner ordet av det.

Men jeg skal innrømme at det ikke er så lett å finne gode solkremer for ansiktet. De trekker tregt inn i huden, legger seg som et blankt lag utenpå huden og de føles klissete. Så har man unntakene, slik som denne fra Supergoop! Det er et lett serum med faktor 30, det er øke-vennlig og fritt for parabener og parfyme. Du kan bruke det under din vanlige dagkrem og være beskyttet mot solens stråler og for tidlig aldring.
Jeg har blitt helt avhengig.
Jeg kjøpte med meg denne på Parfumerie før jeg reiste fra Oslo, de har også en nettshop for de som ikke bor i hovedstaden. Med stadig sterkere sol her nede så er jeg nødt til å hamstre med meg noen flasker neste gang jeg er i Oslo.

Sunscreen. The best thing you can do for your skin. But also such a hassel - with the thick creams, the white layers, the oily finish, the spots...But it doesn't have to be!
I'm in love with the SPF 30 Serum from Supergoop! Ultra-light protection for your skin, you can even wear it under your daycream. It's paraben free, eco-friendly and perfume free. 
I'm in love!

6 kommentarer :

Nanne sa...

Takk for tips, kommer godt med når jeg skal til Hellas i august:)

Maren sa...

Hvorfor trenger man denne under solkremen? Kan jo bare bruke vanlig solkrem da?

Ladybird sa...

Nanne: den er virkelig verdt å sjekke ut, ikke så ille i pris heller med tanke på hvor drøy den er!

Maren: My bad, dum skrivefeil. Er rettet opp i nå, takk for at du er oppvakt og sier fra! Det var selvfølgelig under dagkremen det skulle stå! :)

Cecilie sa...

JEg har også prøvd utallige faktorer for ansiktet. Siste innkjøp var en fra decleor, den var også ganske god, men litt treg til å trekke inn. Kanskje jeg skal teste ut denne neste gang =) Håper du koser deg masse i fine Spania =) Klem Cecilie

Ladybird sa...

Cecilie: Decleor er et merke jeg bruker masse, så jeg har også prøvd solkremen derfra. Den var så absolutt god, men litt for kraftig for min smak, man ble så blank i ansiktet av den. Denne her er helt fantastisk, jeg er hekta! Og viktig å beskytte seg nede i sola her vettu ;)) Koser meg glugg, og det håper jeg du gjør og!

Maren sa...

Hei. :)
Hvilken dagkrem bruker du over denne?