Sider

10.02.2012

Ikke bare for han...

Photos: ladybird
Husker dere det nydelige kashmirskjerfet jeg har gått med konstant på alle outfitbilder i det siste? Det er ikke den eneste kashmirfavoritten. Jeg har en tendens til å falle for herrekolleksjoner, og det gjorde jeg denne gangen og. Så her er kashmirskjerfet mitt fra Kashmir Import sin herrekolleksjon. Fin til han. Og det funker som fy i min garderobe også. 
Dette skjerfet er vevd, i motsetning til mitt andre kashmirskjerf som er strikket. Men den samme myke deilige kvaliteten er det på begge. Utrolig lune og deilige når det blåser som verst her nede.
Jeg har fått mange spørsmål om skjerfene, dere finner hele kolleksjonen her. Anbefaler der å ta en titt innom den nyeste kolleksjonen, Rebel, den er superfresh!

You might have noticed that I wear my creme colored cashmere scarf in each and every outfit post the last weeks? Totally cashmere addict. But that is not my only cashmere scarf, I also got one from Kashmir Imports Mens Collection. I often end up buying mens stuff, like clothes, perfume and now this cashmere scarf. Just as soft as the other one, but a little edgier.

2 kommentarer :

Rette Linjer sa...

Kashmir er rett og slett fantastisk :)

Ladybird sa...

Rette linjer: akkkk...jeg er stormforelsket!