Sider

09.03.2013

Helena Rohner

 Photos: ladybird
Jeg ble så glad da jeg ruslet rundt i Born og plutselig kom over en liten Helene Rohner butikk. Jeg har et armbånd av den spanske designeren som jeg er så glad i. Det er et helt enkelt armbånd med en knallrosa tråd med en liten sølvkule på. Så enkelt og så fint. Jeg kjøpte det på Kemt for noen år siden og har gått med det hver dag siden. En favoritt rett og slett. Og etter en liten titt i Helene Rohner sin Barcelonabutikk så ble det selvfølgelig med en liten ting hjem. Hvis du har lyst til å ta turen innom Helena Rohner når du er i Barcelona så finner du butikken i L'Espaseria 13, rett i nærheten av Santa Maria del Mar, Havets Katedral.

Strolling around in Born I suddenly came across a Helena Rohner store. I have a bracelet from this Spanish designer that I love, so I was so happy to find a small store dedicated to her design. Off couse I ended up with a little something...I'll show it to you later on. You find the Helena Rohner store in L'Espaseria 13, close to Santa Maria del Mar.




Ingen kommentarer :