Sider

12.03.2013

Nueve Reinas

 9Reinas, Calle Valencia 267

Photos: ladybird
Før vi reiste til Barcelona så var jeg i kontakt med Barcelonaekspertene, et norsk reisebyrå som ligger i Barcelona. Jeg har jo tidligere besøkt Barcelona flere ganger og føler meg ganske kjent i byen, så jeg følte for noen gode insidertips. Hege som arbeider hos Barcelonaekspertene kunne gi meg en rekke tips om byen og var søt og behjelpelig med å svare på mine spørsmål. Jeg spurte henne om hun visste om noen argentiske biffrestauranter i Barcelona sidn kjæresten min er ordentlig glad i en god biffmiddag. Da anbefalte Hege 9Reinas. Vi var der den siste kvelden, og maten var helt fantastisk! Absolutt et must hvis du får lyst på en ordentlig god biff når du er i Barcelona. Kjæresten gikk liksågodt for en 500 grams (!) indrefilet og var svært fornøyd, men akk så mett. Det er ganske få bord i restauranten og et populært sted, så det kan være en fordel å booke bord.

Before I went to Barcelona I decided to do some research. I had been to Barcelona several times already, but felt like getting some tips from an expert, so I contacted Barcelonaekspertene. there I came in contact with a girl called Hege, that answered a lot of my questions. I wanted to know if there were any great argentine restaurants in Barcelona and she told me about 9Reinas. A classic argentine steak house. And we owe her a big thank you, cause that was some of the best meals we've eaten in a long time! Could it be the best steak in Barcelona?

Ingen kommentarer :