Sider

08.03.2013

Santa Eulalia


Photos: ladybird, Santa Eulalia
Jeg kan si det først som sist, Barcelona er en super by, men det er ikke en spesielt bra shoppeby. Dog, fortvil ikke - den har sine perler. Jeg har som regel bare endt opp med å handle litt treningsklær, sneakers og litt på Zara og de andre inditexkjedene når jeg har vært i Barca, men denne gangen tok jeg med en godbit fra Santa Eulalia hjem.

Santa Eulalia ligger i Passeig de Gràcia, gaten der de fleste designerbutikkene er samlet. Her finner du Chanel, Saint Laurent, Stella McCartney og mangle fler. En av de største godbitene er multibrandbutikken Santa Eulalia som ligger i Passeig de Gràcia 93. Her finner du merker som Isabel Marant, Celiné, Smythson, Balenciaga, Byredo, Acne, Mulberry og mange fler. Hva som ligger i posen min får dere se litt senere, når jeg har kommet meg hjem fra jobbreise i Stavanger.

Flere shoppingtips kommer!
G'night!

Barcelona are not a great city to shop. I'm sorry, but that's true. But, there are of course some highlights. Usually I've just brought home some new Nike's and clothes for the gym, or something from Zara etc. But this time I ended up with a shoppingbag from Santa Eulalia. Santa Eulalia is a multibrandstore at Passeig de Gràcia 93. With brands like Isabel Marant, Celiné, Smythson, Balenciaga, Byredo, Acne, Mulberry and many more. Well worth a visit! There are not many stores like this in Barca. In Passeig de Gràcia you can also find most of the high end stores, like Chanel, Saint Laurent, Stella McCartney and many more.

I bring you more shoppingtips and the view of what's inside my shoppingbag later on! 
G'night peeps!



Ingen kommentarer :