Sider

13.04.2013

Anna.

Photo: Stockholm Streetstyle
Jeg har vært litt lei streetstylebilder en stund. Det har blitt litt vel mye sirkus og litt for forutsigbart. De samme fjesene, de samme antrekkene, den samme looken. Og veldig ofte klarer jeg ikke helt å relatere meg til bildene. En smule for arrangert.
Men innimellom så kommer man over noen bilder som får man til å stoppe opp. Slik som dette bildet av Anna. I et utrolig enkelt antrekk. På ingen måte noe nyskapende. Men det funker så bra. Det er et antrekk jeg får lyst til å ha på meg med en gang. Og akkurat det gjør antrekket så bra.

I'm a bit tired of streetstylepics. I didn't think it would become like that, streetstyle used to be the personal way to look at fashion trends. But it seems like there are the same people, the same looks, the same wardrobes...I miss the personality. It feels a bit too planned and bought at the moment. But enough sobbing, cause there are some pics that just makes the time stop for some seconds. like this one of Anna. So simple, there is nothing new and revolutionary - but it works! I just wanna dress like that, right now. Well done, Anna!

4 kommentarer :

Anonym sa...

Hei:)

Har du noen tips på dag/natt krem fra Ole Henriksen?

Ladybird sa...

Hei hei! Jeg har brukt både Sheer Transformation og Skin Insulator og liker begge to. den siste er litt tykkere, så den brukte jeg mye som nattkrem :)

Luisa Fernanda del Mar sa...

Jeg falt for dette selv :)

Ladybird sa...

Luisa: Fantastisk det antrekket altså...kjenner jeg er sugen på det fortsatt!