Sider

26.04.2013

Vårnytt fra MiH

Photos: ladybird
Lysforholdene var ikke akkurat på topp i kveld da jeg tok disse bildene, men jeg klarte ikke vente med å dele disse to nyhetene i garderoben. Casablanca jeans med flare og en supermyk t-skjorte fra MiH. Casablanca er en litt mer moderat flarejeans enn for eksempel MiH sin marrakesh. En super jeans for de som vil leke seg litt med flarefasongen, uten å dra den helt ut. Jeg gleder meg til å bruke disse fremover, med avslappede sommertopper og sommerlige bluser - en liten touch av syttitallet i sommergarderoben. MiH kan kjøpes i en rekke butikker, og jeg benyttet med av nettbutikken Emmshop.

The lighting wasn't perfect when I shot these pics, but I couldn't way to show you my new MiH favorites - Casablanca jeans with flare and a perfect tee. I love the fact that the flare is kinda moderate, it makes it a perfect jean for a relaxed summerlook. I'll pair it with soft tees or blouses. I picked them up at a netshop called Emmshop.

Ingen kommentarer :