Sider

27.04.2013

Favoritt: Hampfrø

Photo: ladybird
Det går mye i juice og smoothie her om dagen, og hampfrø er en gjenganger som tilbehør. Jeg strør over litt hampfrø og sørger dermed for å få i meg både proteiner, mineraler og sunne fettsyrer. De smaker veldig godt, litt nøtteaktig og gir litt å tygge på. Et sunt tilskudd til blant annet smoothies, frokostblandinger og salater.
Jeg kjøper det meste av helsekost og supermat på iHerb, de har supert utvalg og prisene er veldig snille. Hvis du ikke har handlet på iHerb før, så kan du få opptil $10 avslag ved å bruke denne koden AKE836.

I love hampseeds! Especially in smoothies, but also on cereals, when baking or in a salad. It's packed with protein, healthy fat and minerals. It taste mild and a bit like nuts, and I love that it gives some crunch to my smoothies.
I usually stock up on superfood at iHerb, they have a huge sortiment and affordable prices. Not familiar with iHerb? Get up tp $10 off by using my code AKE836.


2 kommentarer :

Anonym sa...

Hei, har du lyst å legge ut noen smoothie oppskrifter til oss også? :-)

Ladybird sa...

Anonym: Det kan jeg selvfølgelig gjøre. Jeg har delt noen tidligere og skal prøve å bli enda flinkere til å dele fremover :-)