Sider

21.11.2007

Gestuz

Embrace yourself. Jeg har ikke vært så mye borti merket Gestuz før, men det ser det ut til å bli en forandring på. Jeg er smitten. Lar bildene snakke for seg selv. Fikk lyst på nesten alt på bildene jeg...


Photos: Gestuz
"Ooh yeah!! The Gestuz girl has a hint of scandal and sweetness in her eye when she meets the world - a world that offers a breath of raw, rocket glamour, masses of music, underground and genuine respect.
She's a bit of a wild one, but nevertheless extremely charming, and even though the fashion follows in her trail, as she follows it, she does things in her own way. She appreciates and cultivates her own personal style, always striking a balance between sexy and laid-back.
She loves metropolitan life with its raw underground scene, while the more sophisticated cultural events appeal to her intelligence, personality and style; she uses the city a lot, and often.
Her personal style follows her in everything she does. Whether she goes crazy at a mega music festival in worn-out sneakers, sips cocktails at a fancy bar in patent stilettos, or has just stumbled out of bed with tousled hair and wearing an oversize T-shirt, she's quite something, feminine - and gorgeous!"

9 kommentarer :

Unknown sa...

Wow!!! Er det et merke som lager alle disse klærne? hvor får man kjøpt de?:s Elsker alt nesten<3

iselillja sa...

Oj, så sinnsykt kule bilder & klær!

Elska sloganet deres: "The Gestuz girl - a laid-back rock fashionista" :)

Ladybird sa...

Fantastiske ting, ikke sant! Jeg er ganske sugen på ganske så mye der jeg :) Jeg har sett det hos ulike små private butikker, men også hos BYoung faktisk. Har vært inne på sidene og sett etter en forhandlerliste, men kunne ikke finne det. Men en ting er sikkert og det er at jeg vil se mer av dette!

Anonym sa...

Fy flate så fine ting! :)

Anonym sa...

Me likey!!!

Ladybird sa...

Ser for meg at det er mange av oss som kommer til å sjekke ut dette merket :)

momoiro-chan sa...

Jeg jobber på b.young, som da har Gestuz som et internt merke. Det er så mye fint. Jeg tror jeg omtrent har kjøpt alt vi har fått inn jeg ;)

momoiro-chan sa...

Forresten, ta en tur innom b.young på Oslo City. Det er et godt utvalg av Gestuz der ;D

Ladybird sa...

Flott, da må jeg ta meg turen innom! :)Takk for tipset!