Sider

09.11.2007

Shoeshe




Photos: ladybird
Jeg har vært på vestlandet noen dager. Mestetiden av tiden ble tilbragt i Bergen, på jobb. Der kom jeg over en spennende skobutikk på Vestkanten. Shoeshe. Spennede konsept og fiiine sko. Blant annet sko fra NinaShoes, BCBGirls (de første i Norge til å føre merket tror jeg), og Jessica Simpson sko. Sistnevnte ble jeg posetivt overrasket over, fant meg noen riktig fine fra frøken Simpson som jeg gjerne kunne tenkt meg. Så, tar du turen til Bergen, stikk innom ShoeShe på Vestkanten.

14 kommentarer :

Anonym sa...

har vært der og handlet og jeg er storveis begeistret. God servise og
jeg kjøpte meg noen kjempeflotte Jessica Simpson sko. Var på fest dagen etter og skoen fikk enorm oppmerksomhet både av kvinner og menn. De var til og med utsyrt med en liten pute fremme i skoen slik at de var veldig gode og gå på.Kommer nok til å kjøpe flere sko der, greit å skille seg litt ut.

Ladybird sa...

Så flott! Det var en veldig fin liten butikk, med masse varer av den typen man faller fullstendig hodestups for.Veldig hyggelig dame som jobbet der da jeg var innom også. Skoene du kjøpte kommer du sikkert til å ha glede av lenge lengeeeee.

Anonym sa...

Jeg var innom på lørdag, og må bare si meg enige med de andre kommentarene. Butikken er jo rett og slett en drøm. Det var kjekt at Bergen er først med en slik designer butikk for oss sko-frelste.

Ladybird sa...

Det er nesten umulig å ikke finne noe man liker. Det koster litt, men gud hvor fantastiske skoene er! Man får bare lyst til å ha de stående på stuebordet vettu ;)

Anonym sa...

Er bare så utrolig hygggelige og hjelpsomme damer som jobber der! Og Skoene er en drøm:-)Har leitet rundt om i Bergen etter noen fine sko og støvletter, og synes det er vanskelig å finne, men så snublet jeg over denne butikken, og der er jo skoene jeg vil ha

Ladybird sa...

Det er fast stoppested for meg når jeg er i Bergen :)

JCSweden sa...

Cool concept! Hip store. Who's the genius (or geniuses) behind Shoeshe!! Next time I'm shopping shoes for my wife in Norway I'm heading there...

Ladybird sa...

I dont know the ladies who runs Shoeshe, but they are so cute! Always smiling and giving you really good service. Stop by them next time you are shoeshopping in Norway ;)

Anonym sa...

Hi! The genius behind this consept is a father and his two sons. This conspet will spread all over scandinavia.
Sincerly R

Ladybird sa...

Ahh, interesting to know. I have no problem understanding that this is a concept that will have a bright future :)

Anonym sa...

Wrong!! the person behind the store concept is a girl from Oslo, she designed the hole concept and also drew it.. And made the brand mix.
The store in Bergen was just a test store.. That she knew would be a sucess :)
She have also several new concepts on it's way, and also new store concepts that are under the pen as we speak!!!

Ladybird sa...

I think it is interesting that I get comments on this post, so far after it's written. It is a great concept. I am going to Bergen on monday, if I have the time, I'll pop by Shoeshe and ask them what their story are :)

Anonym sa...

Hi! What 7/3/08 21:54 says is true! Its a girl from Oslo who designed ShoeShe

Ladybird sa...

I didn't have the time to pop by the shop last week, but one of my friends did. And she talked to these to cute ladies about the start og Shoeshe. They were actually two of the owners! They could not recognize much of what is said here. Shoeshe is started by 3 ladies, who also have good knowledge to the brands in the store from other partenship. And they are not from Oslo. This is the forst shop, and there will be more! Hurray! So, if the cute ladies at shoeshe reads this, it would be great if they will comment and confirm this :)