Sider

25.11.2007

Vårtendenser


Skjerfene fortsetter for fullt. Det liker jeg. er blitt godt vant til å ha noe i halsen til enhver tid. Ganske fin jakke forresten.

Kombinasjonen som har blitt en gjenganger. Røff skinnjakke og søt kjole. Men det fungerer fortsatt spør du meg.

Yeyyy! Jeansshortsen holder seg!

Lange kjoler. Og jeg gleder meg!

Søt topp og shorts i ett, den er fin til slakke sommerdager.

Photos: Henne
Nok en lang kjole. Og for de som følger med på bloggen, dere kjenner vel igjen en av mine favorittjenter i den norske modellstallen, Stine Pedersen. Godjente.

Det er mye vårfokus hos meg om dagen. men det er jo så spennende med nye sesonger, og det er jo alltid rundt disse tider at kjedebutikkene begynner å lekke bilder og ha visningene sine for pressen. Her kommer en smakebit fra våren til Cubus. Apropos Cubus, de har vært gjennom et grundig ansiktsløft kolleksjons messig, jeg sitter igjen og er litt imponert jeg. Bra jobba Cubus!
-------------------------------------------------
I am starting to dream about the spring. All the highstreet stores are releasing pictures of the collections. And it looks like it will be alot of familiar stuff, but it is good stuff. Looking forward to spring!

Ingen kommentarer :