Sider

25.11.2008

H&M + Matthew Williamson



Photos: Googlet
Det er et samarbeid jeg kan like, jeg ser faktisk frem til denne kolleksjonen. Og den lanseres i mai, noe som er perfekt for Matthew Williamsons fantastiske fargerike mønster. Endelig et samarbeid det suser av.
--------------------------------------------------
Finally, H&M got a designer collaboration I'm really fond of. H&M+Matthew Williamson. I love his use of pattern and colors, perfect for summer. Will be realeased in May, hurrah!

4 kommentarer :

Frøken Funky Farm sa...

Enig! :)

Ladybird sa...

Line: der kan jeg nok svi av litt penger ;)

Lin sa...

Virker veldig lovende!
Ikke så dresset og sort som mye av det designerne ofte tilfører HM.
Gleder meg!

Ladybird sa...

Lin: jepp, for første gang på lenge gleder jeg meg til samarbeidet deres ;-)