Sider

04.11.2008

Weekend


Jeg lar meg fascinere av latviere. Hvor ellers får man kjøpt juletrepynt med leopardmønster?
-------------------------------------------------
I find it truly fascinating...in Riga you can buy leopard patterned Christmas ornaments...

Jeg elsker sushi, og sushien i Riga er stort sett suveren. Og der har vi jammen meg yndlingsdrikket mitt fra Riga også, Pokka. Aloe Vera juice med hvite druer og biter av aloe vera plante. Nammis! PS: Se den lille søte smokingen...bestående av sushipinne holderen og en serviett...
-------------------------------------------------
I love sushi. And when you love sushi, you gonna love Riga. The sushi are great, everywhere and inexpencive. In the pic you see my favourite beverage, Pokka. Aloe Vera juice with a int og white grape and aloe vera pulp. Yummie!


Jeg har mye sko. Men man får vel kanskje aldri nok....skulle jeg kjøpt disse fra Bershka kanskje...De var egentlig veldig kule!
----------------------------------------------
I fell for these suede bowilicious high heels at Bershka.

Noen snikbilder fra en etterlengtet helg i Riga.
---------------------------------------------
Spent the weekend in Riga, here is a small sneekpeek at my weekend.

4 kommentarer :

K.Line sa...

Amazing shoes! Are they comfortable??

Ladybird sa...

k.line: Aren't they amazing, yeah!? They where very comfy. I can't believe I didn't bought them. Maybe I should send my boyfriend over there to pick em up for me ;)

Annikken sa...

Herlig stygge julekuler!

Og sushien så utrolig deilig ut...

Ladybird sa...

Annikken: Sushien i Riga er virkelig suveren...jeg blir litt flau når jeg tenker på dette, men skal fortelle deg noe...kjæresten min og jeg presterte å spise sushi for 1.500,- norske kroner på en helg i Riga for en stund siden...og sushien er billig! hjelpes...

Leopard på juletreet, og masse lyserosa juletrepynt får man tak i! Herlig...