Sider

30.11.2008

Pink lips


Photos: Harpers Bazaar, ladybird
Har du lyst på freshe rosa lepper? Ikke sukkersøte, men freshe og fine. Da er Clarins leppebalm #17 et godt valg. Behagelig på leppene, smaker/lukter godt, om noe syntetisk. Og gir en fresh look! Den ble med meg fra Gardermoen til Riga.
------------------------------------------------
Do you want fresh rosy pink lips like this. Try out this lipbalm from Clarins, in color #17. Feels soft and soft, smells sweet and makes your lips blossom.

6 kommentarer :

Marte sa...

Rosa lepper er herlig :)

Ladybird sa...

Den er skikkelig fresh, Marte. Og ikke for søt, jeg takler nemlig ikken år det blir for søtt!

Lin sa...

Men gjør den godt? Jeg er såå sår på leppene om dagen og håper å finne noe som ser bra ut, og som også gjør godt!?

Ladybird sa...

Lin: tja tja...det er et definisjonsspørsmål...den er på ingen måte som leppebalsamen fra Ole Henriksen som jeg er totalt avhengig av om dagen. Men den gir overraskende god fuktighet. Så hvis du supplerer med en god leppebalsam som OH sin innimellom, så tror jeg du synes denne er bra ;) Men leppene kan nok bli litt tørre om du bare bruker denne over lengre tid, det holder ikke for mine ihvertfall :)

Inger sa...

tjihi, så artig! det er jo min favoritt! http://stilsurfer.blogspot.com/2008/05/getting-lippy.html

Ladybird sa...

Inger: så festlig, jeg har ikke fått med meg at du har blogget om den en gang, og jeg sjekker da bloggen din jevnt og trutt :)