Sider

22.07.2009

Girlfriend - Camilla Pihl






Photos: Girlfriend.no/Camilla Pihl
Jeg har faktisk ikke nevnt bloggen til Frk.Pihl enda. Camilla Pihl er redaktør for nettstedet Girlfriend.no, der hun også har sin egen blogg. Hun er søt som få, bloggen har masse gode tips og farlig avhengighetsskapende. Ta en titt.
----------------------------------------------------
I haven't mentioned Camilla Pihls blog yet. She's the editor behing Girlfriend.no and rund her own blog on this site. She is cute as a button, have a great sense of style and her blog is filled with inspiration. I'm addicted.

12 kommentarer :

Barbro Andersen sa...

Takk :D

Linn Emilie sa...

takk for tipset, skal ta en titt innom nå :D

Beth Ruby sa...

Great heads up for the blog, i hadnt heard of it before but it is amazing.
I love Essie nail polish lol
Lovely photos...
Bethxx

Anonym sa...

Jeg er innom din og Camilla sin blogg hver eneste dag, jeg! Syns virkelig dere er de beste på oppdateringer og shoppingtips til å forskjønne seg selv og sin egen garderobe!

Marte sa...

skal sjekkes ut søta :)

linda-mari sa...

Jeg liker bloggen hennes veldig godt. Hun har bra stil:)

Ladybird sa...

Barbro ;)

Linn Emilie: I know you gonna like it ;)

Beth: Even though she writes in norwegian and you want be able to read the blog, I'm sure you'll enjoy the pictures ;) I love ESSIE, amazing colorrange ;)

Ladybird sa...

Anonym: Så hyggelig å høre at vi begge er på din faste leseliste. Det setter jeg vannvittig stor pris på å høre, og det gjør sikkert Camilla også, hvis hun leser dette ;) Å bli kalt en av de beste på de områdene er virkelig smigrende, tusen tusen takk :)

Marte: åååå...har du ikke sett den enda, du kommer til å elske den tror jeg ;)

Linda-Mari: ja, hun har veldig bra stil. Ukomplisert og ikke anstrengt sånn som mange bloggere har. Hun er bare seg selv og liker fine ting, også er hun jo usedvalig fotogen :)

Summer sa...

I LOVE your style...

and those glasses

Amazing.

Ladybird sa...

Summer: It's not me, but a lovely girl called Camilla Pihl. I love her style. You should check out her blog ;)

camilla Pihl sa...

Kjære vakre deg, du er jo bare helt fantastisk søt!!! Kom akkurat hjem fra ferie og satte meg ned for å oppdatere meg på mine yndlingsblogger, også plutselig så jeg ett bilde av meg selv!

Tuuusen takk Ladybird! Dette satte jeg stor pris på!!

Store varme klemmer!

Ladybird sa...

Camilla: det er jo ekstra deilig å komme hjem til noen hyggelige overraskelser ;) Jeg er forresten veldig glad for at du tok med deg sola hit igjen :)

Den posten her er vel fortjent, du har en flott blogg! :)