Sider

06.12.2009

Julagavetips #3: "Attraktive t-skjorter lissom"


Photo: ladybird, probat
I dag har jeg gjort unna nok noen julegaver. Blant annet en t-skjorte til en liten snelle fra butikken Probat. Disse t-skjortene er fantastisk morsomme og en flott gave til stor og liten. Foruten en fin julegave er de også supre å gi bort til bekjente i andre land, siden mange av t-skjortene har trykk som er typisk norske.

Probat har ikke bare t-skjorter, de har også kjempefine puter, morsomme forkleer og artige sparkebukser til de søte små. jeg er helt sikker på at du kan finne en morsom gave til kjæresten, søstra di, kusina eller nevøen din på Probat. Sjekk ut deres lille butikk ved Olaf Ryes plass på Grünerløkka eller nettsiden deres.

Want to get a funny gift for aloved one. Check out Probat for their hilarious t-shirts. Very norwegian, indeed.

4 kommentarer :

Mina sa...

så morsomme t skjorter. tror jeg skal kjøpe noen til meg selv ;)

Ladybird sa...

Jeg også ;)

Minimia sa...

tusen takk for tipset!:) Jeg tror noen av gavene blir kjøpt der i år:)

Ladybird sa...

Mia: Da blir det nok noen glade mottakere ;)