Sider

05.02.2010

Me want soooo bad...

Photos: Shecity
Petra fra Shecity bloggen fikk fatt i dette fantastiske kjedet fra Gina Tricot. Jeg sto med det i hendene for noen uker siden, men hengte det tilbake for å tenke på det en dag siden det kostet ganske mye til å være et Gina Tricot smykke. Det skulle jeg ikke gjort. Det ble borte og jeg angrer som en hund. Hvis det er noen som kommer over dette på Gina eller har et de føler er et bomkjøp så har dere en veldig villig kjøper i meg! Hvordan kunne jeg henge det tilbake?!
I regret. I usually not regret anything. But now I really regret. I regret I did not buy this necklace from Gina Tricot. No it's gone. Just look how fab Petra from Shecity looks in it. Me want.

10 kommentarer :

Ida sa...

Åh, slikt er så surt! Man må liksom bare slå til med en gang :)

Anneline sa...

Jeg sier det samme som deg; det smykke vil jeg også ha.. Lette etter det da jeg bodde i Stockholm, men uten hell.. Nå sitter jeg i Tromsø, uten verken smykket eller en Gina Tricot butikk =/

Mia sa...

Har gjort det der ett par ganger, og jeg angrer hver gang!! Best å stole på instinktet på shopping (selv om det blir en smule dyrt innimellom!)

Marte sa...

Jeg kan sikkert sjekke på mandag om de fortsatt har det her i Trondheim :)

Ladybird sa...

Marte: Det hadde vært utrolig snilt av deg. Jeg kjenner et sug i magen når jeg ser det smykket ;)

Marte sa...

Jeg glemte det dessverre idag, men skal prøve å huske det imorgen :) kjøper det til deg hvis de har det jeg da! :)

Ladybird sa...

Marte, du Marte! Du er en engel ;) Tusen takk for at du titter etter det, og JAAAA! det er bare å kjøpe det hvis du ser det, da vil jeg veldig gjerne ha det ;)

Marte sa...

Bare hyggelig søta, men de hadde det dessverre ikke :/ jeg kikket bare på den ene GT'n i Trondheim, men det er den største ..så da regner jeg med at de ikke har den på den andre heller :S

Ladybird sa...

Marte: jeg har sagt det en gang allerede, men sier det igjen. Så utrolig snilt av deg å ta turen innom Gina for å se etter det. Det ante meg at det var utsolgt, ikke alle som er like dumme som meg og lar slike godbiter bli hengende ;)

Tusen takk for at du er en engel av en blogger og hjelper en desperat blogger ;)

Marte sa...

Bare hyggelig søte deg <3