Sider

30.08.2014

Bioderma Solition Micellaire Démaquillante

Photo: ladybird
Jeg har blogget om den før, og jeg kommer sikkert til å gjøre det igjen - franske Bioderma sin rens. Et kultprodukt innen skjønnhetsbransjen. Den er tyntflytende som vann og ser kanskje ikke så spesiell ut. Men den fjerner den mest standhaftige sminken, skpnsomt og effektivt. Jeg hamstrer alltid med meg noen flasker hvis jeg kommer over den når jeg er ute og reiser.
Du fpr stort sett kjøpt den på apotek rundt omkring i hele Sør-Europa, nå har den også kommet til danmark og du får selvfølgelig kjøpt den på apotekene i Frankrike (til en slikk og ingenting).

En "French Pharmacy" favoritt som innfrir.

2 kommentarer :

Line sa...

Den er så god! Jeg kjøper mine franske apotekfavoritter hos http://www.escentual.com/ super nettbutikk! Veldig ofte salg så her kan man gjøre noen kupp :)

Ladybird sa...

Jeg må sjekke ut den nettsiden, jeg er jo en sucker for beautybuys ;-) Takk for tips!