Sider

19.08.2014

Kitsch - hårstrikk rundt håndleddet

Photos: ladybird
Jeg er jo så glad i Blax sine hårstrikker at det egentlig er ganske utenkelig at jeg skal bruke så mye annet. Men Blax har en liten svakhet, den kan nemlig ikke bæres rundt håndleddet. Og jeg måååå ha en strikk lett tilgjengelig, for i løpet av en dag får jeg som regel et intenst behov etter å sette opp håret. Og da har jeg som regel ikke en Blax i nærheten. Derfor stakk jeg innom Heaven Scent og kjøpte meg et par pakker med Kitsch strikker, de er nemlig like fine rundt håndleddet som i håret. Problem solved.
For dere som ikke bor i nærheten av Oslo, Heaven Scent har også nettbutikk.

2 kommentarer :

Diaperdiva sa...

Jeg lider av samme syndromet.. kronisk "hårstrikk rundt håndleddet".. og Blaxene kommer til kort der for meg også desverre!! Disse var geniale Ladybird!! Sooo gonne buy them!! :-D

Ladybird sa...

hahaha...jeg digger deg Diaperdiva! ;-)