Sider

31.08.2014

Grønn Fresh Start

Photo: ladybird
Jeg prøver å lage de fleste juicene mine på mest grønnsaker og litt mindre frukt. Det blir enda friskere og sunnere juicer, og ikke fullt så søte som de fruktbaserte. Det er tross alt ganske mye sukker man får i seg en konsentrert fruktjuice, så blodsukkeret fyker rett til værs. Da er det hakket bedre for kroppen og blodsukkeret med grønnsaksjuice. En av favorittingrediensene for øyeblikket er fennikel. Den gir en deilig touch av lakrisaktig smak.

I dag ga jeg kroppen et lite energikick med juicen "Grønn Fresh Start". Den besto av selleri, grønt eple, fennikel, ingefær, sitron og litt ananas. Nam!

2 kommentarer :

Nanne sa...

Det høres så deilig ut å starte dagen med en friskpresset, sunn juice! Må visst kjøpe meg en juicepresse, tror jeg.

Ladybird sa...

Karianne: Jeg er vannvittig glad i min juicepresse, en av favorittene mine på kjøkkenet! Ferskpresset juice er nydelig!