Sider

14.08.2014

La Rentrée - Tapage #605

Photos: ladybird
Guess what? Jeg er hjemme igjen fra en fantastisk ferie i Kroatia. Det har vært en helt nydelig tur i et fantastisk land. Dere som følger meg på instagram har kanskje fått med dere alle bildene jeg har lagt ut. Umulig å la være å legge ut så mange bilder når det er så fint.
Men nå er jeg altså hjemme igjen, og det er grått og det regner. Noe som egentlig er helt ok. Er ikke helt klar for å gi slipp på sommeren helt enda, har fortsatt litt sene kvelder med hagefester, grilling og balkongliv jeg vil ha med meg. Men det spørs om det kanskje er forbi for denne gangen. Om det nå enn er, så er høsten også fin. Og dette tror jeg blir en veldig fin en. Derfor feirer jeg ny sesong, ny start - eller La Rentrée som franskmennene sier - med en ny Chanel lakk (er ikke helt fornøyd med holdbarheten på Chanel lakkene, men så kommer de alltid med så fine farger at jeg ikke klarer la være). Tapage #605 har en perfekt frisk rødfarge som skal lyse opp når det nå blir mørkere og mørkere ute.Den passer perfekt til alle de fine høsttonene som kommer: mørke khakigrønne toner, marine, sort, tan. Ja, det blir en FIN høst!

3 kommentarer :

Anonym sa...

Hei- bare et neglelakk-tips, fra en som heller ikke er så fornøyd med kvaliteten til chanel: prøv nr 143 i guerlain. Nydelig farge! Og holdbarhet! (toppet med lippmanns hard rock). Og takk for fine IG-bilder fra Kroatia - var der snev i sommer og drar gjerne tilbake:)

Anonym sa...

Haha- var der ikke "snev" i sommer- men selv

Ladybird sa...

Anonym: Tusen takk for tipset! Guerlain har jeg faktisk ikke testet ut når det kommer til neglelakk. Er egentlig mest glad i Essie og OPI. men så hender det at det kommer noen andre brands som har en fantastisk farge jeg bare må ha.

Kroatia er fantastisk, reiser lett tilbake!