Sider

21.08.2014

Moso Bamboo fra Voluspa

Photo: ladybird
Det virker som om jeg er litt mer innstilt på høst enn alle andre. Jeg vil gjerne ha sommer litt til jeg! Men jeg skal innrømme at det er en ting som er veldig hyggelig, duftlyssesongen er her. Og denne høsten tror jeg denne duften blir en favoritt - Moso Bamboo. Den skal visstnok lukte av Moso bambus, svart musk og japansk sypress. Hvis jeg ville beskrevet den så hadde jeg nok sagt at den lukter av knitrende trekubber som brenner i en åpen peis og litt maskulint, som en herreparfyme av den litt grønnere sorten. Eller kanskje den rett og slett lukter av peiskos mens du sitter i en armkrok.
En litt røffere og mer maskulin duft med andre ord, og akkurat det liker jeg! Synes kanskje ikke dette glasset er det peneste blant alle Voluspa-lysene, men det skal jeg klare å leve med siden den lukter så digg.

Moso bamboo fra Voluspa kjøpte jeg her hos frokenpedersen.no

Ingen kommentarer :