Sider

11.06.2008

Produktanmelder

Jippi, Beautybasket har valgt meg som en av sine produktanmeldere. Det vil si at jeg får tilsendt noen av deres produkter med jevne mellomrom, som jeg deretter skriver min ærlige mening om her på bloggen. Det er vel en oppgave mange jenter synes er moro, jeg gleder meg allerede til de første produktene dumper ned i postkassa. Jeg bruker allerede flere av merkene som Beautybasket selger, blant annet produkter fra Mario Badescu og Juicy Organics. De selger også en rekke gode serier som Opi, Glominerals og Youngblood.
-------------------------------------------
Yeehaa! Beautybasket is a norwegian site selling cosmetics and skincare. They are selling products from Mario Badescu, Youngblood, Glominerals and Juicy Organics, among many others, They have chosen me to get their product by mail, trying them out and writing my honest review. Exciting! Looking forward to the first package arrives!

5 kommentarer :

Hilde Christina sa...

Gratulerer ! Datt nettopp over bloggen din og her tenker jeg at jeg blir en stund :)

Hilde Christina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marte sa...

blir gøy:) De har sendt meg første produkt nå:)

Ladybird sa...

Hilde Christian: Så hyggelig :) Jeg er innom din titt og ofte skjønner du, må ha med meg litt skjønnhets- og hudpleiestoff ;)

Ladybird sa...

Marte: Moro, spent på hva vi får først :)