Sider

30.06.2008

What was she wearing?



Photos: WhoWhatWear Daily
Det er mange nettsider jeg titter innom med jevne mellomrom. Blant annet WhoWhatWearDaily. Og da er det som regel det faste innslaget "What was she wearing" jeg må ha med meg. Her er to eksempler på god inspirasjon. Jeg kommer til å prøve meg på den outfiten til Rihann ganske snart, har en lignende bluse som ikke er brukt så masse.
---------------------------------------------
I'm popping by WhoWhatWearDaily now and then. The post called "What was she wearing" is always great for inspiration.

4 kommentarer :

Style Spot sa...

Outfiten til Rihanna er jo kjempe lekker så det må du gjøre! Du må poste bilder da, gleder meg til å se ;)!

Marte sa...

Stilig antrekket til Rihanna! Du må poste din versjon av det;)

Lucy Sky sa...

Takk for tipset!

Ladybird sa...

Sunniva,Marte og frøken Marte: Rihanna stikker av med mange gode antrekk om dagen. Bra dame ;) Jeg skal prøve å poste når jeg kommer i Rihannahjørnet jeg ;)