Sider

05.08.2009

Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner



Photos: ladybird
Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner. Kåret til en fantastisk eyeliner av både Elle, Instyle og Allure. Og jammen meg, jeg må si meg enig. Jeg har lenge hatt lyst til å prøve geleeyeliner og valget falt på denne (da Mac var utsolgt for sort den dagen jeg gikk til innkjøp). Jeg har to koster som jeg påfører med, en tynn avspisset og en skrå, litt bredere pensel. Begge deler fungere, helt avhengig av hva slags strek man vil ha. Eyelineren er lett å legge, både klare rene streker og om man vil duse ut streken (må gjøres litt raskt, før den tørker). Holdbarheten er genial, den har overlevd lange varme dager, duskregn og et par timer på treningsstudio, uten å renne. Allikevel er den overraskende enkel å vaske bort. En eyelinerfavoritt!
--------------------------------------------------
Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner. I been testing this eyeliner for nearly a month and I've ended up loving it. It is easy to handle, it last trough rain, sweat and warm summer days, and it removes surprisingly easy when I'm cleansing my face in the evening. Love it!

6 kommentarer :

Anonym sa...

Kanskje jeg skal teste det ut nå til høsten. Mange som skryter :)

Anna sa...

Den bruker jeg også, og er kjempefornøyd! Den sitter hele dagen - men jeg sliter derimot med å fjerne den. Har du noen tips til sminkefjerner? :)

Mia sa...

Kanskje jeg må teste den jeg også da ;)Alltid kjekt med noe nytt!

Ladybird sa...

thunderbat: det var all den skrytinga jeg snappet opp også, og fristelsen til å prøve ble for stor ;) Kan anbefales fra meg også!

Anna: den er jo knallgod! Jeg bruker faktisk bare en vanlig ansiktsrens, enten cleansing oil fra Decleor eller ransen "A Perfect World" fra Origins. Det har tatt bort alt :)

Mia: Det er morsomt med litt nytt beautystæsj ;)

Linn Emilie sa...

takk for tipset :D har faktisk nettopp lagt ut tips om lipgloss og hårkur :D

Ladybird sa...

Linn Emilie: Tusen takk for tips. Hva synes du om Aussie sin kur da? :)