Sider

29.08.2009

Skinny bargain

Photo: ladybird
Hvis du er på utkikk etter nye sorte skinny jeans så bør du ta deg turen innom Gina Tricot. Det gjorde jeg og nå er jeg er 299,- fattigere, men en svart skinny jeans med perfekt passform rikere. Det kaller jeg et kupp. Modellen heter Sienna og har perfekt høyde på livet....og den blir med i kofferten når jeg straks setter kursen østover.
------------------------------------------------------------------
Looking for some black skinny jeans? Check out Gina Tricot. I found a perfect model for only 299,- What a Bargain!

5 kommentarer :

Barbro Andersen sa...

Åh, jeg trenger virkelig ei ny bukse! Men så har vi jo ikke GT her oppe i ingenmannsland :/

Kine sa...

tuusen takk for tips, leter etter en sånn bukse..men med perfekt høyde i livet, mener du at den ikke er for lav?vil ha en med litt høyde i livet nemlig..:)

Linn Emilie sa...

skulle ønske de hadde GT her jeg bor...selv om kvaliteten derfra ikke er den beste..

Cecilie sa...

Har den litt highwaist? Jeg er på jakt etter en svart highwaist skinny nemlig ;) Hvor setter du kursen denne gangen? =)

Ladybird sa...

Barbro: Nei sånn er det nå bare ;) Men du, det er flere som har tipset meg om buksene på Cubus i det siste.

Kine: Spot on! Den er ikke for lav, akkurat passe. Den er høy nok til at hofta ikke bretter seg over buksekanten, men ikke så høy at den faller i kategorien høyt liv ;)

Linn Emilie: Kvaliteten er veldig varierende, man får vel det man betaler for ;)

Cecilie: Den er høyere enn alle de veldig lave buksene som er nå, men ikke høy nok til å kalles highwaist ;) Kursen er satt østover, til Riga! Nok en gang ;)