Sider

22.08.2009

Sunkissed

Photo: googlet
Solpudderet mitt ble smadret på forrige flyreise, så jeg trenger et nytt. Har noen gamle favoritter jeg vurderer å prøve igjen, men er alltid åpen for gode forslag. Så, er det noen som har et godt solpudder å anbefale. Jeg liker at solpudderet er flerfarget, med bare en anelse shimmer og så rene ingredienser som mulig.
--------------------------------------------------------------------
I need a new bronzer. I like my bronzer to be multicolored, not too much shimmer and I prefer minerals- og organic ingridients. What's your favourite? Maybe I'll try it out.

7 kommentarer :

Camilla sa...

Smashbox har ett veldig bra. Light fusion. Ellers skal det fra Cargo være best i test i usa.

Ladybird sa...

Takk for gode tips, skal jammen meg sjekke ut om disse kan være noe for meg :)

Angelida sa...

Jeg bruker Glo Minerals sitt solpudder. Er så fornøyd med det at jeg har brukt det de siste åra:)
Kanskje jeg også burde prøve noe nytt snart?

Sigrid sa...

The Body Shop sine bronsekuler er ganske fine. Koster kun 199 kr, er flerfarget og av naturlige ingredienser :) Det kan du teste ut :) Ellers er guerlaine sine alltid en sikker klassiker:)

Ladybird sa...

Camilla: Glo Minerals er jeg jo allerede veldig glad i, så mye mulig de er oppe til vurdering ;) Egentlig behøver man jo ikke prøve noe nytt hvis man er hundre prosent fornøyd :)

Sigrid: de bronzekulene fra BodyShop brukte jeg for mange mange år siden. Var egntlig fornøyd med de, men husker de hadde mye glitter før. Det har kanskje forandret seg nå, så jeg skal ta en titt på de ;)

Anonym sa...

Jeg bruker Nars sitt i fargen Laguna. Er kjempe fornøyd. Gir en fin naturlig farge. Ellers er Chanel sitt Bronze Universal genianlt! =)

Ladybird sa...

Her ramler det inn flere gode tips! Takk takk takk :)))) Nars har jeg forresten hatt lyst til å prøve!