Sider

02.09.2009

Bouclé

Zara
Photos: ladybird
Promod
Jeg har tittet på flere Bouclé jakker de siste dagene. De vil funke fint i mer formelle settinger, men også som en kul kontrast til råere bukser. Så står jeg ovenfor valgets kval. Skal jeg velge den fine tofargede fra Zara eller en litt råere variant fra Promod. Sistnevnte finnes også i et stort hundetannsmønster i sort/hvitt, noe som er et fristende valg for øyeblikket. De fra Promod har lange ermer og de selges ikke i Norge, det er to argumenter som nå tilsier at valget faller på en av de...da står det et valg igjen, sort eller mønstret?!
-------------------------------------------------------------
I'm looking for a Bouclé jacket and it seems like it runs down to these two. A two-colored one from Zara and a black more edgy one from Promod. The one from Promod is also available in black/white dogtooth pattern. I thin I will choose one from Promod, cause og the sleeve length and the possibility of seeing everyone in the Zara one. Then I just have to decide, all black or dogtooth?!

6 kommentarer :

BRUDEPARET sa...

Jeg synes den fra Zara var finest - kjempenydelig!

Ladybird sa...

Den ser helt klart finest ut på dette bildet, men den var en tanke platt i virkeligheten. Det var et veldig dårlig bilde av den andre, for den ser skikkelig kjip ut ;) Så det blir litt prøving i dag, så får jeg se ;)

Krusedull sa...

uten tvil..den sorte fra Promod - love it!

Anonym sa...

Promod absolutt! Og jeg tror jeg ville gått for den svarte og hvite! ;)

Anonym sa...

Jeg synes den fra Zara var absolutt finest, men jeg skjønner at du ikke vil ha det samme som alle andre. Også ser jeg at du sier at den andre er finere i virkeligheten, så da ville jeg gått for den.

Jeg lurer på om du har noen tips til meg; fashion blogs fra helsinki? Skal en langweekend til Finland, men vet ikke hvor jeg skal få inspo og tips fra!
takk på forhånd!

Ladybird sa...

Krusedull: den var veldig rå ;) Men det ble en annen ;)

Stylebym: det var den jeg endte opp med også ;) Bilde kommer etterhvert!

Anonym: Den fra Zara ser finere ut her ja, men i virkeligheten ble den litt for platt i materialet, kunne vel knapt kalles Bouclé. Og jeg er heller ikke så finslig av meg, så en råere versjon passet meg mye bedre. Derfor endte jeg opp med den fra Promod, men i mønstret versjon. Tror du kommer til å like den ;)

Helsinki er forresten en flott by, var der for en del år tilbake. Husker veldig godt en stor H&M de hadde, som til dags dato er en av de bedre jeg har besøkt. Det var en finsk blog som ekisterte veldig lenge, men den finnes ikke lenger, og jeg vet ikke om noen andre. Har du prøvd å søke opp Helsinki og Street style på nett? Ellers er byen veldig liten og lett å få tak på, jeg dro dit som et pitstop før jeg skulle videre til Moskva og var der bare to dager, men følte jeg kjente hele byen etterpå ;) Tror du kommer til å få det veldig bra der :)