Sider

23.09.2009

Karma?


Photos: ladybird
Etter å ha sullet med gaveinnpakking og kortskriving sjekker jeg postkassen. Og der ligger det jammen meg en pakke til meg! Og ikke nok med det, men det er en pakke helt etter min smak, lagd med litt ekstra omtanke. Jeg fikk med rabattkuponger, snop og en liten oppmerksomhet fra Dermalogica levert sammen med Ebaykjøpet mitt. Er det dette man kaller karma?
After spending some time on wrapping presents I picked up my mail in my mailbox. And look what I found. A delivery for me, handled with extra care. I got coupons, a candystick and a little treat from Dermalogica together with my Ebay buy. Could it be carma?

3 kommentarer :

Barbro Andersen sa...

Åh, så koselig :D

ana sa...

Så kjekt med en ekstra overraskelse:)

Ladybird sa...

Barbro: veldig koslig ;)

Ana: veldig hyggelig var det :)