Sider

01.06.2011

Dusk. Gul sådan.

 Maria Montazami har en del flere "tofsar" enn meg. Jeg nøyer meg med en. Og den er gul!
Photos: ladybird
Jeg har dilla på syrlige gulfarger om dagen (les: gult kjede, gul topp, gul bikini. Det går mye i gult om dagen). I dag kom jeg over dette fantastisk fine gule kjedet på Accessorize. Litt Isabel Marant'ish og veldig fint. En klar sommerfavoritt!
I'm all about yellow these day. Immediately fell in love with this necklace at Accessorize. A bit Isabel Marant'ish, isn't it? Anyways, I love it!

3 kommentarer :

tonje sa...

det var absolutt lekkert!

Britt sa...

Gult er jo utruleg fresh då. Spesiellt til solbrun hud. Eg må innrømme at eg lo litt av M.M. og tofsarna før - heilt til eg begynnte å få litt sansen for dei. :)

Ladybird sa...

hehehe maria og tofsarne er jo bare herlig ;))