Sider

09.06.2011

Say Hello to Kira Plastinina, Anna Frost, Sasha Frolova and Mira Duma


Et lite møte med disse fire østeuropeiske fashionistaene. Hvor vakker er Kira? Legge merke til den fantastiaske sminken hennes. Og de oransje skoene. I DIE! Og kjolen. Jeg vil ha en arkitektonisk kjole, stramme linjer og fine snitt. Og Miroslava da, jeg tror jeg elsker den dama. Hun ser søren meg helt fantastisk ut til enhver tid. Tommlene opp for disse fire russiske skjønnhetene!

Say Hello to Kira Plastinina, Anna Frost, Sasha Frolova and Mira Duma. Four beautiful russian fashionistas. Kira is just fabulous. Love her makeup. And her shoes! And she certainly made my long for a structured dress. And what about Miroslava, she looks amazing. As always. How fab is she. Really?!

3 kommentarer :

Rock'n Roll Ballerina sa...

Disse damene vet å kle seg. Og Miroslava Duma er jo bare helt utrolig stilig. Jeg må si at jeg har siklet på de CL skoene en stund og nå dukket lysten sterkere tilbake:)

Mia sa...

De er så freshe!! Skulle ønske jeg skjønte hva de sa!! :)

Ladybird sa...

Rock'nRollballerina: Jeg kan godt forstå at den lysten vokste nå...damn de er fiiiine! Gotta love Miroslava ;))

Mia: Jeg skulle gjerne lært russisk, jeg liker det, synes det er ekstra vakkert når jenter snaker det!