Sider

19.06.2011

Fine frøken!

Photo: Tina Haagensen
Jeg følger bloggen til Tina Haagensen. Noen ganger tar hun rett og slett pusten fra meg med sin egenkomponerte design. Sånn som nå, nå har hun nemlig lagt ut dette bildet av sitt nysydde skjørt. Er det ikke fantastisk? Mulig jeg har litt Carrie-feber om dagen, men jeg kan lett se for meg Carrie i dette skjørtet, en slouchy singlet, blonde-bh og noen fantastiske pumps!
Tina Haagensen is a Norwegian designer. And I just love her design. She even have a blog, and I follow it on a daily basis. She have just posted this picture of her newly made skirt. Isn't it amazing? I get that Carrie feeling. Can clearly see Carrie in this skirt, a slouchy singlet and some fabulous pumps!

4 kommentarer :

Anonym sa...

Å, så fint! Carrie, indeed.

Tina sa...

Hu-hei, så morsomt! Mange takk :-D

Julie sa...

JEG ELSKER!! Takk for god ide til sommer skjørt! En uke fri neste uke betyr sy seg nytt skjørt kanskje!

Ladybird sa...

Motejournalisten: Det er helt perfekt for Carrie ;))

Tina: bare hyggelig Tina. Falt pladask da jeg så bildene du hadde lagt ut. Du er en skikkelig flinkiss ;)

Julie: damn, jeg er så misunnelig på dere som er flinke til å sy ;))