Sider

18.06.2011

Meet the Little Old lady...

Photo: ladybird
I fare for å bli oppfattet som little old lady så gjør jeg nå en post på rengjøring. Jupp! Du hørte riktig. Som dere vet, så er jeg en sucker for hverdagsluksus. Så denne oppvasksåpen fra Durance traff meg midt i hjerterota. Stort pluss at den lukter deilig av verbena og mynthe. Men ikke nok med det. Jeg kom over disse supersøte rengjøringsskrubbene hos Søstrene Grene, de vil garantert gjøre oppvasken litt lystigere. Så dere har all rett til å kalle meg little old lady, etter at jeg nettopp fullførte min første rengjøringspost.
Yup, I'm that little old lady. I'm actually doing a post on house cleaning. Can't help it, I'm a sucker for those luxury everyday items. And these will surely make my housecleaning a lot happier. Dish detergent from Durance, it smells amazing of verbena and mint, yummie! And these colorful cleaning cloths from Søstrene Grene, I just could not restrain myself. Happy house cleaning!

3 kommentarer :

Anonym sa...

Verbena and mint sounds amazing. I need to get myself some of this- will surely make house cleaning more fun.

Anonym sa...

Hoho! Jeg skal snart lage et innlegg om mitt lidenskapelige forhold til å vaske klær. Elsker det, særlig organiseringen før vaskingen. Og brettingen etterpå.

Ladybird sa...

Beingdena: I have a huge crush on verbena thiese days (read: Candles, soap, dish washer...) You should try this one, dish washing are a lot more fun now ;))

Motejournalisten: hehehe...så festlig! Jeg kan faktisk kjenne meg igjen i litt av lidenskapen. jeg liker å vaske klærne jeg, men ikke henge opp og brette sammen ;)) Vi har våre egne diller ;)