Sider

30.07.2011

240711

Photos: ladybird
Forrige søndag var jeg i bryllup. Arabisk bryllup. Jeg fikk snappet to bilder av antrekket i halvmørket, derfor av elendig kvalitet. Skulle egentlig bruke min syregrønne Leila Hafzi kjole. Men det føltes bare helt feil å ha på seg en slik gladfarge i den helgen vi var inne i. Så jeg gikk for andrevalget, en marineblå kjole fra Zara. Elsker den bare ryggen.
Kjole fra Zara
Sko fra Bianco
Veske fra Accessorize
Armbånd fra Peru og Helena Rohner
Ringer vintage
Dress from Zara, shoes from Bianco, purse from Accessorize, bracelets from Peru and Helene Rohner, rings are vintage.

14 kommentarer :

Luisa sa...

Så fin du var :)

Anonym sa...

darling you look stunning. I too love bare back. it's sexier than anything don't you think? Those bracelets you sent me mean so much because I see you wearing them too. I love them. thanks my friend.

Dena x

Tulipe Noir sa...

Rett og slett nydelig! <3

Anonym sa...

Nydelig kjole! Er det lenge siden den ble kjøpt?

Ella sa...

Kjolen var nydelig!!

Rock'n Roll Ballerina sa...

Hei, håper det står bra til med deg, så utrolig fin du var i den kjolen. :)

Anonym sa...

Nydelig kjole!!

Ladybird sa...

Takk Luisa :)

Beingdena: I am soooo glad to hear honey! I love these bracelets, and I am so glad you like em as well. And it's really touching to hear that you like em a little bit extra cause of me. Wow, that is some nice words honey! I hope you had an amazing weekend, I've had the best weekend in months...sooo happy right now! :)) XOX

Tulipe Noir: Fineste DU!

Anonym: I begynnelsen av juni, i Dublin :)

Ella: I love it ;)

Rock'nRollBallerina: Står veldig bra til søte deg, har hatt en fantastisk solfylt og artig helg! Har du kost deg i helgen?

Juesengel: Tusen tusen takk fine!

Turbo sa...

I have that same Nixon watch! I love it.

Mira sa...

Kjolen var nydelig. Ryggen <3

Synnøve sa...

Fantastisk kjole! Og armbånd, OG veske! Dette var et antrekk helt etter min smak ;)

Cecilie sa...

Nyyydelig kjole, jeg er fan av møreblått for tiden =)

Unknown sa...

Gorgeous! ...and lovely photos as well!

Ladybird sa...

Turbo: Seems you boys have the same taste in watches. It's a really cool one!

Mira: Ryggen var det jeg falt for ;)

Synnøve: Takk nydelige! Jeg følte at det funka bra, det er gøy å føle seg litt fin :)

Cecilie: utrolig flott farge!

Love Maegan: Thanks honey! I just had to get that dress. Love an open back! ;)